Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.12.21.

2010.12.21. 22:32

szerző: Bonci

Sziasztok!

A mai mese címe "Levi és Woody barátsága" lehetne:)! Tegnap írtam, hogy kapott egy ajándékot a Barátainktól (itt szeretném megköszönni az ötletgazdának is: KÖSZI TOMI:D:D:D), ami lehet, hogy a kedvence lesz??? Majd kiderül. Minden esetre a mai napon jegyzetelgettem, fotóztam őket:)!

Reggeli előtt, ahogy beült az etető-székébe, rögtön rendelkezett:
"-Kéem a Tosztojit! Csak ide ütetem a öjembe!"

Aztán még evés előtt egy pacsit is kapott Woodytól:)

Aztán, reggeli után a nappaliban ment a vircsaft:)
"-Bekapcsotam a tévét! Nészek a Tosztojivaj egy mesét. Hoszd ide a Tosztojimat!"

Aztán hallom, hogy:
"-Háááát, ennek a Tosztojinak nagyon kicsi a csiszmája!" :D:D:D

Ebédnél ismét mellé kellett ültetnem:)!

Kaja után, mikor ki akartam venni az etetőszékből, mert már csak játszott a KitKat-tel:
"-Vájáj! Még nem ettük meg a kip-kepket!" :) (többes számot használt:)!)

Ebéd után, pedig édesen aludt a kimerítő délelőtt után...a párnáit Ő maga halmozta fel toronyba:)!

És egy vicces fotó a végére! Vacsi után készült. Levi nutellás kalácsot evett. Le akartam kapni a maszatos kis arcát. Visszanézve vettem észre, hogy a Húgom szó szerint "belóg" a képbe :D:D:D:D:D

Nos, ezzel búcsúzom, vidám estét és napokat kívánva!
Puszi Nektek!
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr682531330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2010.12.21. 23:37:03

Imádom az én drága,maszatos kis Woody-rajongómat!!! :-)

Bizsutündér 2010.12.22. 08:28:09

Én is nagyon imádom a Kis Csintalankát! Elég volt lemaszatolnom fürdetésnél :-)))) Pusziiiiii
süti beállítások módosítása