Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.01.17.

2011.01.17. 21:40

szerző: Bonci

Sziasztok!

Levi ma elment sétálni Mamáékkal délután, így egyedül voltam Encussal. Gondoltam, kihasználom az alkalmat és csúcs fotó sorozatot készítek Vele... na, kb eddig jutottam, mert Enikő ma nem akart fotózkodni, inkább aludt egyet. Ébredés után kicsit morci volt. Van egy pofija, amit imádunk, mikor az alsó ajkát lebiggyeszti! Igazi durci-pofa. Ezt jó párszor bemutatta, szerettem volna lefotózni, de mindig mosolyra szaladt a szája a fényképező gép láttán:)! 

Durci (féle)

Mosoly

Levikénk ma volt életében talán a legtüneményesebb! Tegnap este, mikor lefektettem, mondtam Neki, hogy Enikő Vele fog aludni, reggel, ha felébred, ne kiabáljon, hanem jöjjön ki a szobájából, és jöjjön át hozzánk. Arra ébredtem 7:50-kor, hogy Levi köhögött. Szaladok ki, erre ott ál a nappaliban, és köhécsel bele a kis kezébe! Majd megzabáltam, hogy milyen kis figyelmes:)! Sem Enikőt, sem minket nem akart felébreszteni:)! 

Ma dumában is elemében volt (még most is mondja a szobájában, pedig aludnia kéne:D). Reggel, mikor felhúztam a redőnyt, kérdezte:
"-Esett a eső?"
 -Nem, köd van.
"-Jaa, köd van? Akkoj jetöjüjöm a abjakot!"
 -:D:D:D Nem tudod, a köd kint van, a levegőben!
"-Jaaaaaaaaa!!!"

Később hallottam, hogy folyamatosan beszélget. Bekiabáltam, hogy mit csinálsz, Levi?
"-Vidám töjténeteket óvasok a Encusnak a kedvenc újságombój!" - és kihozta megmutatni a "képes apróhirdetések - TRAKTOROK ÉS KOMBÁJNOK" - újságját :D:D:D! 

Este, mikor Apucika adta Rá a pizsamát, mondta Neki:
 -Apucika nagyon szereti Levi babát!
"-Igazad van!"

Ezt a gyereket érdemes lenne egész nap felvenni! Olyan hihetetlen kis dumája van:)! És úgy félek, hogy elfelejtem ezeket a hangsúlyokat, pofikat, és kapásból jövő válaszokat:)! Kedves gyakorlott Szülők! Mondjátok, hogy nem így lesz!!! Mindig emlékezni akarok arra, mikor este a Bóbita éneklése közben a két kis keze közé fogta az arcomat, megsimogatott, és azt mondta: "Szejetjek Anyucika!" :):):) Én meg remegő hangon énekeltem tovább:)! Imádom!

Szép napot Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr602591585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása