Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.01.20.

2011.01.20. 18:49

szerző: Bonci

Sziasztok!

CSODA TÖRTÉNT!!! Meggyógyultam:)! Hajni ajánlott egy csodaszert, gondoltam bármi jöhet, ha jobban leszek, így tegnap megcsináltam A Trutyi-t (én hívom így): egy fej hagyma apróra vágva, leöntve mézzel... áll 4 órát és megenni. Nem ehetetlen, de nem lesz a kedvencem. Tegnap 6-kor ettem meg, és ma 6-ra minden nátha tünetem elmúlt! Jó szívvel ajánlom azoknak, akik mellőznék a több napos betegséget, és nem akarnak (vagy, mint én, nem szabad) gyógyszert szedni.

Más okból is szép ez a nap! Enikő ma éjjel lesz 3 hónapos!!! Ugye, milyen gyorsan telik az idő??? Hihetetlen, hogy már ilyen nagy a Lányom:)

Levikém is hozta a formáját, nehéz szelektálnom, hogy miket írjak ide le, ugyanis egész nap, folyamatosan beszél! Reggeli után, kézmosás közben például mesét mondott:
"-Szija! Én vagyok a Jevi baba! Hát Te ki vagy?... - de a Cica nem vájaszojt, meet ejajutt!" :D

Teregetés közben nem érte el a csipeszeket, hogy segíthessen:
"-Nadon-nadon picike vadok ehhez!" :D

Ébredés után:
"-Anya! Ezsi mama vajon idejön? Fehívjuk? Emegyek vajon Ezsi mamávaj sétájni?"
 :D

Még alvás előtt megbeszéltem Levivel, hogy alvás közben ne a pelusba pisiljen, hanem majd utána a bilibe! (Még mindig kell pelus alváshoz, próbálom leszoktatni valahogy!) Mikor felébredt, egyszer csak látom, hogy a pelenka az ágyon van, Levi meg a bilin ül, és:
"-Begyűjtöttem a kaksikat a fenekembe és nem a pejusba! Nadon ügyes vadok! Pisiket is begyűjtöttem a kuksiba, nem ment a pejusba! Ide jakom a bijibe!" 
:D:D:D És tényleg száraz volt a pelus!!! Remélem ez a módszer már beválik, mert lassan 3 éves lesz...

Délután Enikővel is játszott, amit Vele is sokat játszottunk pici korában: rátettük a fejére a babut, kerestük, és egyszer csak lehúztuk a babut és volt nagy öröm, hogy megtaláltuk (Levi azóta is imád bújócskázni:D). Ma Erre mentem be a nappaliba:
"-Hova tűnhetett a Enikő???"

"-ITT VAN A ENIKŐŐŐŐŐŐ!"

Sütöttünk ma sütit is, természetesen Levi ott volt végig és asszisztált nekem:

És kinyalta a tálat is (Ő és a pulóvere:D:D:D)

Aztán kínálta a vendégeknek a kaját:
"-Tessék Ajni néni! Fogadd ej uzsonnája eszt a szép sütit!"
:D A harmadiknál Hajni már mondta, hogy
 -Jó, hogy nem veletek élek, mert már gömböc lennék! :D:D:D

A biztonság kedvéért, ma is csináltam egy adag Trutyit, és épp, mikor a blogot elkezdtem írni, akkor kezdtem enni. Levinek természetesen meg kellett kóstolnia, hiába mondtam, hogy ez nem finom. Levi komótosan megrágta a hagymát. Kérdeztem, hogy finom-e?
"-Igen, finom! .... Iszok já egy kis szöpit, hogy ne csípjen!" :D:D:D

Itt akartam abbahagyni a mai írást, erre hazajött Apucika! Hozott Levinek vacsi utánra finomságot! Levi nagyon örült neki, ölelgette a mini-négercsókokat:)! Apucika kérdezte, hogy én is kapok majd belőle?
"-Aha... majd ha ettéj vacsoját!"

Most megyek, adok vacsorát a családnak, hogy ehessenek négercsókot:):):)!

Szép napot Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr332600795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása