Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Sziasztok!

Azt olvastam ma a neten, hogy a mai nap, január 24., az év legrosszabb napja.
Hááát, igaz, hogy még beteg vagyok, de azért az ágyat nem nyomom és tudtam ma sétálni egy nagyot a gyerekekkel és mostam is, meg főztem és mindkét gyerkőccel sokat beszélgettem, játszottam...
Igaz, hogy Enikő ma szurit kapott, de csak fél percig sírdogált, és délután 3 órán át aludt édesen, a pocakján:), és sokat mosolygott, gőgicsélt...
Igaz, hogy Levikém még köhécsel, de jó étvággyal eszik és nagyon jókedvű, és mostanában szófogadó és aranyos, és édesen megsimogatta a "Bóbita" alatt az arcomat...
Igaz, hogy Apucika már dolgozik, nincs itthon velünk, de sietett haza a családjához, és nagyot játszott Levivel és foglalkozott Encussal is, és most este még két videót is megcsinált Nektek a blogra...
SZÓVAL, ha ez volt az év legrosszabb napja, hát legyen:)! Örömmel várom az ennél már csak jobb napokat:)!

Tegnapelőtt, Levivel gyakoroltuk az "R" betű kimondását. Kis idő alatt rájöttünk, hogy csak a "TR"-t tudja még kimondani. De azt lelkesen gyakorolta!!! Íme egy kis ízelítő Nektek is! 


Ma este fürdés közben, mikor a lábacskáját mosta, észrevette a zokni benyomódását a bokája fölött. Vizsgálgatta, majd nagy komolyan közölte:
"-Eszt mekkejj mutatni a Doktojnéninek!"
:D:D:D

Még egy videót felteszünk, de az külön levélben lesz! 
Szép napokat Nektek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr262611223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2011.01.26. 13:08:04

"TRündéri ez a gyerek, egyem a kis szívét ismét! Puszi!!!

Ywetta 2011.02.11. 09:18:11

Hát menni fog ez TR!!!! És ezt bizony nem kell megmutatni a doktor néninek!! :-)
Puszi
süti beállítások módosítása