Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Sziasztok!

Levinek, amikor még picike volt, minden altatáskor elénekeltem Cserhátitól az "Édes Kisfiam"-at. Egy hete hallottam a rádióban és egész nap ez járt a fejemben, így a délutáni altatásnál ezt énekeltem a Bóbita helyett.

Szombaton Levi teljesen magától elkezdte énekelni! Többé-kevésbé jól! Sikerült felvennünk videóra is!!! 

Szeretettel Nektek!

 

Aki nem ismeri a szöveget:

Itt vagy velem, mint egy új remény,
Az éjszakát felváltja a fény,
Csak egy perce élsz, nézlek boldogan,
Úgy vártam rád, édes kisfiam.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr92611258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2011.01.25. 11:26:11

"néz ki pontosan..." :D:D:D
jól értem, hogy ezt énekli??? :D

Lizocska 2011.01.25. 12:19:34

Na,ettől természetesen kipotyogtak a könnyeim!

Bonci 2011.01.25. 13:54:05

@Tünci89: Jól érted Timcsi:)! Ahol nem tudja a szöveget, oda Ő maga költött valamit:)! Meg helyenként halandzsázik is:)!

Kláris 2011.01.26. 22:45:13

Tegnapelott ota ez a dal jar nekem is fejemben, amiota ujra eszembe jutattad :))) es meg is hallgattam 100x, de elenekelni sajnos nem tudom Emmanak, mert a harmadik sornal "csak egy perce elsz" ... most sem megy :) ... egy "bőgőmasina" lettem :D ... PusziK

Bonci 2011.01.27. 09:13:37

@Kláris: Dráka Klárika! Én is folyton sírtam, éneklés helyett:)! Aztán kinyomtattam a szöveget, és megtanultam végig, és azóta el tudom énekelni pityergés nélkül:)! Egyébként Emmának másik dalt "ajánlok": Kafkazka: Földlakó! Tuti zokogás:D! PUSZI!
süti beállítások módosítása