Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.01.28.

2011.01.28. 23:43

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma ebéd közben figyelgettem az én gyönyörű Kisfiamat, és bizony irigykedtem. Szerintem ezeket a szempillákat bármelyik lány irigyelné!

Az esze is irigylésre méltó! Ma, vittem Neki a nappaliba innivalót, mindhárom kisüvegét megtöltöttem. Meglátta a kezemben a szörpiket és megkérdezte:
"-Hájmat hosztáj? ... Én eszt vájasztom!"
Nem is számolgatott, csak rámnézett... egy három éves kisfiú honnan tud így számolni? Olyan okos:)! 

Enikőt is imádja, egyre biztosabbak vagyunk benne, hogy ez nem a felnőttek felé továbbított üzenet, hanem valódi imádat. Minden alkalmat kihasznál, hogy mellette legyen, ébredés után Őt keresi, és amikor csak tud, mellette játszik. Ma délután vagy egy órán át vonatozott a szőnyeg körül. Egyszer ment csak be a szobájába, azt hittem játszani, de csak egy másik vonatért ment, és onnan kezdve kettővel játszott Enikő mellett.

Azért délután kicsit nyomdázott is:), olyan cukin berendezte a nappalit, kisasztal, kis sámli, kisnyomda...:D

Este is mellettem sertepertélt, mikor Enikőt fürdettem. Odajött és a combomon állva hajolt be a kádba, hogy megmossa Encus lábát:)!

Enikő a betegsége ellenére türelmesen viselt minket:)

Még egy közös képet is megengedett Anyucikával:)! De azért én látom Rajta, hogy beteg... de még így is Ő a legszebb Kislány számunkra:)!

Kellemes hétvégét Nektek! Puszi!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr612622183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ywetta 2011.02.11. 09:25:51

Igen-igen! Én is szeretnék ilyen szempillákat!!! Hol lehetne beszerezni??? :-)

Bonci 2011.02.11. 09:49:35

@Ywetta: ... a Nagy-Ferentzi műhelyben:D:D:D

Ywetta 2011.02.11. 11:10:07

ajaj.. .az a bajos lesz! :-D
süti beállítások módosítása