Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.02.12.

2011.02.12. 23:38

szerző: Bonci

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok, ugyanis megint sok írni valóm van, és RENGETEG fényképem! Mivel a mai alcímem SZENTENDRE lehetne, ezért most kezdőképnek ezt teszem be (aztán elkezdem a mesét tegnaptól:D), hogy a februári összesítőben ez látszódjon.

Tegnap reggel, Levi közölte, hogy nem az étkezőben, hanem a nappaliban szeretne enni. Természetesen mondtam Neki, hogy ott nem ehetünk, erre Ő (Nagyon okosan) mondta, hogy
"-De itt pikknikkezzünk a szőnyegen!" - mert amikor beteg volt, egyik reggel csak így tudtam rávenni az evésre... és emlékezett rá:D! Így aztán piknikeztünk. Levi, én és mind az ÖT cica:

Tegnap nekiláttam már a blog írásnak, de csak pár kép kiválasztásáig jutottam. Történt ugyanis, hogy amíg ültem az íróasztalnál, Levi mutatványba kezdett. Felmászott a kanapéra, annak is a háttámlájára. Onnan megcélozta az én irodai fotelemet (abban ültem), a bal karfámról bemászott a hátam mögé, a jobb karfánál bebújt a hónom alá, bemászott az ölembe, bevackolta magát, és megkérdezte:
"-Itt vadok Anya, mibe segíccsek???"
A segítsége kimerült abban, hogy kunyerált egyet a mandulámból, amit épp nasiztam:). Csendesen rágcsált és nézte magáról a képeket a monitoron. Aztán hátrafordult hozzám:
"-Eeefogyott a számba! Na? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ" (itt megmutatta)
 -És akkor mi legyen Kicsim?
"-Hát tegyéj beje mégegyet!" - és nagyra tátva várta a következőt:D:D:D

Az ebéd utáni alvása előtt kicsit beszélgettünk, Bóbitát énekeltem, egyszer csak közel hajolt hozzám, és a hajamat az arcomba húzta:
"-Csak összecombojjak téged! HAHAHA" (összekócollak) :D Ennek nagy csiki-bünti lett a vége és nagy kacagás. mondtam Neki, hogy "Imádlak Levi!" Mire Ő, hogy kicsikarja a következő csikizést:
"-Én meg a Enikőt imádom! HAHAHA!" A csiki jött is:D, aztán meg az alvás... ami sajnos nagyon rövidre sikerült. Egy óra után jött ki a szobájából. Észrevette, hogy Enikő a játszószőnyegén pihizik, úgyhogy Neki is oda kellett bújnia, sőt, Encus takarójával be kellett takarni Őket. Ott aztán még egy órát pihizett, kicsit bóbiskolt is, meg hallgatta, ha Encus odafordult hozzá és gügyögött Neki:

Délután Erzsi mamáék elvitték a "Kecskés sziget"-re, ahonnan sok élménnyel jött haza. Velem megosztotta őket, míg levetkőztettem, aztán szaladt a nappaliba, felmászott Enikő mellé és Neki is mindent elmesélt:D:D:D
"-Képszejd Encus, a kecske kiugjott HAHAHA, és ilyen nagy szajva voot, je kejj venni, meet van benne ..." - innen én sem értettem:)

A mai napon, gyönyörű verőfényes napsütésre ébredtünk. Ki is találtuk, hogy kirándulunk valamerre. Elkezdtük Levi kedvenc mesekönyvéből (jó szívvel ajánlom minden gyerekesnek Bartos Erika verses és mesés könyveit!!!) a helyszíneket mérlegelni: Libegő? Enikővel macerás... Kisvasút? Nem tudjuk milyen hosszú idő... Szentendre, kavicsdobálás? JÓÓÓÓ! Úgyhogy felkerekedtünk és elmentünk Szentendrére.
A Duna partra nehéz volt lejutni a sár miatt, de megoldottuk.

Levi nagyon jól érezte Magát! Botozta a vizet:

Kavicsot szedett:

Kavicsot dobált(kis segítséggel:D:D:D)

Egy idő után észrevettük, hogy a nagy játékban félig lent van a nadrágja, így Apucika gatyába rázta:)! Szó szerint:D:D:D

Később felmentünk a gátra, és ott sétáltunk egy nagyot.
Apucikával:

Levinek nagyon tetszett:

Enikő kapott puszit és ölelést:D

Én is kaptam puszit:D

Séta a gyerekekkel:

Amikor a kocsihoz értünk, Enikő is felébredt, így Vele is készülhetett egy kép:D

Ebédet nem tudtam főzni:), így a kedvenc helyünkön ettünk:)! A Mekiben! Míg vártuk a kajánkat, Levi elsorolta, mik vannak az etetőszékén:D
"Itta dobosz, itta szööpi, itta szendvics, itta kumpi és eszt nem játom..." - a játékot nem ismerte fel:D

Aztán megjött Apucika és jól belaktunk:

A Happy Meal kicsit feladta a leckét Anyucikának:D:D:D, próbáltam "megtudni a menő titkokat" .... nem ment:D:D:D

Levi nagyon kimerült a délelőtt folyamán, kb egy perc alatt aludtak el Apucikával:)! (Pszt!!! Imádom nézni Őket alvás közben:)!)

Délután átmentünk Erzsi mamáékhoz, mert Levi ma Náluk alszik. Ez kiderül abból a kis dalból is, amit Levi az úton költött. Hajtotta a kis triciklijét a világoskék overáljában, és dalolt:
"-Éjszaka van... és medünk a Mamámhosz! A Mamámhosz! És ott fogok Nájuk ajudni! A Mamámhosz medünk!" 
:D:D:D
Nem vicc, rendes dal volt, dallammal meg minden! Sajnos a kamera nem volt nálunk...:(!

Apával még bicajozott egyet, közben mondta Neki:
"-Odanézz Apa, besötétedett! Feejötek a csijjagok!" :D

Erzsi Mama vacsora előtt kérdezte Tőle, hogy melyik előkéjét kéri, a sárgát, vagy a kéket?
"-A józsaszínt!" .... no comment!

Huh.... elfogytak a jegyzetek, elfogytak a képek. Csak egy bónusz képet hagytam a végére! Szép vasárnapot Nektek és sok puszi:)!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr182656962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása