Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.02.13.

2011.02.13. 21:48

szerző: Bonci

Sziasztok!

Meglepetés!!! Tegnap elég hosszú levelet írtam, erre, most itt az újabb:). Nem tehetek róla, ma is jó sokat fotóztam a gyerekeket (meg Gabi papa is:D)!

Az első képemről tudni kell, hogy Enikő mindig megijed a vakutól!!! Egyébként nem ilyen arcot vág, ha Levi ölelgeti:D:D:D! ...máskülönben Levi nem mondaná ilyenkor, hogy
"UGYE, MIJJJEN AJANYOS???"

Levike, mint tegnap írtam, Erzsi mamáéknál töltötte a vasárnapot. Délelőtt kirándulni voltak a Veresegyházi Medvefarmon! 

Nagyon jól érezték Magukat, etették az állatokat: egy hosszú fakanálra mézet csurgattak, azt tartották oda a maciknak:)! Eleinte Levi csak segítséggel boldogult:

Később már egyedül is bátor volt:

Még később a szarvasoknak is kínált mézet, akik Mama és Papa meglepetésére élvezettel nyalogatták (nem is gondoltam volna...)

Később Levi felült a vonatra is, Ő volt a mozdonyvezető...

... és hangosan énekelte a "megy a gőzös"-t :D:D:D

A nagy játék után hazafelé elaludt a kocsiban... de olyan mélyen, hogy arra sem ébredt fel, hogy Mamáék felvitték és lefektették, úgy ahogy volt, overálban, sapkában:D:D:D! Természetesen nyitott ablak alá:)! Levi két órát aludt a kimerültségtől:)!

Eközben Encus itthon volt velünk. Apával tévét néztek, közben Apucika simizte, hogy mosolyt csikarjon ki belőle... mosoly helyett ezt sikerült:)

Később megbékélt Apucikával és édesen elaludt a karjaiban:)

Délután átmentünk Leviért, hazafelé triciklivel jött. Csináltam róla vagy 20 képet, de egyik sem sikerült túl jól, mert nem volt hajlandó megállni, és elég gyorsan teker... szóval futás közben nem tudok jó képet csinálni:)! Szerintem így is rajtam nevetett, aki látott:)!
Levi a triciklista:D:D:D

Enikő eközben mélyen aludt a babakocsiban:

Itthon Enikő fürdetése közben, Levi mellettem játszott.
"-Anyucika! Én vadok a vijjamos sofőj!" 
- Talán a villamos vezető?
"-A vijjamos VEZETŐŐŐŐŐ!"

Később a két kanapé között tornamutatványozott, én meg rászóltam, hogy hagyja abba, mert le fog esni. Természetesen egyből jött a válasszal:
"-De ez nadon teccik a Enikő babának ám!"

Az Ő fürdetésekor segíteni akart nekünk, és Ő vetkőzött le. Alulról derékig már megy hetek óta, ma úgy gondolta, hogy a pólóval is Ő fog megküzdeni! Háááát, így sikerült:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr342659073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása