Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.02.15.

2011.02.15. 22:26

szerző: Bonci

Sziasztok!

Remélem, Mindenkinek kellemesen telt a Valentin nap! Nekünk igen! Délelőtt a Gyerekekkel elmentünk ajándékot venni Apucikának. Estig izgulhattam, mert Levi egész nap azt hajtogatta, hogy
"-Vettünk ajándékot a Apucikámnak!",
de estére, mire Apa ment érte a Mamáékhoz, szerencsére elfelejtette, így tényleg meglepi volt.

Az ajándék vásárlásból sétáltunk egyet hazafelé, Gabi papa munkahelye felé. Levi amint észrevette merre tartunk, mondogatta, hogy
"-Medünk a Gabipapához a sujiba! Ne siessünk, meet futni akajok hozzá, meet öjüjni fog nekem! Majd föjvesz engem a Gabi papa!" 
És így is lett! Amint meglátta Papát az iskola kapuban, szaladt hozzá, a kis zsinóros kesztyűi meg röpködtek körülötte:)! Volt öjüjés meg föjvevés is:)!

Amikor hazaértünk, közölte, hogy be kell kennie a száját, mert kifújta a szél. Egyszer csak kértem Tőle egy puszit. Odajött és csak nézett... nem értettem. Kértem újra a puszimat.
"-Most nem tudok puszit adni, meet O-Ó-s a szám!" - és megszeretgetett:D:D:D (O-Ó-nak a Labellót hívjuk, mert amikor először vette kézbe, mondtuk Neki, hogy "o-ó! Azt nem szabad!" ... így a neve O-Ó lett:D)

Ma reggel Levi kérte, hogy újra piknikezzünk. Beleegyeztem, mert kétszer annyit eszik így, hogy "buli" a kajálás! Mondtam Neki, hogy csinálom a reggelit. Mire benéztem a nappaliba, már elő is készült:

Aztán jóízűen mindent megevett (még az én müzlimet is:D)

Majd a kaja végeztével megkérdezte:
"-Mostmáj ehetem a nyajókámat, Anya?" (ennek az a története, hogy csak akkor engedjük édességet enni, ha jól eszik. Reggel is kérdezte, hogy nyalókázhat-e, és mondtam, hogy csak reggeli után)
Ehette:D

Délelőtt, míg az ebédet készítettem, Levi kikiabált a konyhába:
"-Pisijek!"
 -Megyek!
"-Egyedüj pisijek a vécébe!"
És valóban! Az én nagy és okos fiam a következőket tette (végig fotóztam és jegyzeteltem, mert ez az első alkalom, hogy magától megy a nagy vécébe:D:D:D - apró örömök egy Anyukának:D):
Hozta a fonottszékét, felmászott rá és felkapcsolta a lámpát az előszobában. Lekapcsolta. Felkapcsolta a WC-ét. Le. Ezzel eljátszott egy kicsit, mire rájött, hogy a WC lámpája kint nem látszik, így lemászott a székről és letérdelt a WC elé, benézett az alsó szellőzőn, hogy ég-e a lámpa:)! Égett. Benyitott. Bent felhajtotta a fedelet, kérte a kis ülőkéjét, majd a helyére illesztgette. Letolta a nadrágot és a kis alsógatyót bokáig. Körülnézett, hogyan mászhatna fel a magas WCre. Észrevette a kis kukámat, lepakolta róla az újságokat és a WC elé tette. Megpróbált felmászni, de ez bokáig tolt gatyákban nehéz, így férfiasan megszabadult tőlük: lerugdalta őket:)! Felmászott, pisilt, kért papírt, lemászott, lecsukott, felmászott, lehúzott ... itt gyanús szagok jöttek a konyhából, így kidobtam a két leégett palacsintámat:D ... Kezdődött a következő nagy kaland, az öltözés. Az alsógatyát sokáig nézegette, forgatta:
"-Na, ide jön a kuksi??? Jó jesz így?"
Felvette, jól! Aztán megküzdött a mackóval is. Anya tapsolt és dicsérte:D:D:D! Aztán helyre rakta a kukát és boldogan pózolt a fényképezőgépnek:)!

Igen, ezt olvasni is sok volt:)! Élőben is 10-15 perc, de mit számít, mikor már egyedül megy vécére a nagy fiam???

Kb 10 perc múlva újra kiabált... itt már csak a végére mentem be:)! De kiküldtek!
"-Csukjad be a ajtót! Addig vájáj kicsit, meet én bent vadok!"
:D
Mikor kijött, akkor vettem észre, hogy már nem a kis kukát használta, hanem bevitte a sámliját:)! Levi észrevette, hogy benéztem a vécébe, és rám szólt:
"-Jóóó!!! Ájhacc a én sámjimja!" (állhatsz az én sámlimra)
:D:D:D

Amikor Enikő felébredt délelőtt, Levi rohant Hozzá! Halkan benyitott, és odasuttogta Encusnak:
"-Jójeggeet Kisbabááám!"
Felmászott Hozzá az ágyra és odabújt mellé:
"-Ajudunk eddet Veje! A Tesómmaj!"
:D:D:D Kijöttem kicsit pityeregni:) - és jegyzetelni! Annyira édesek!

Később Levire bíztam Encust és sütögettem tovább a palacsintákat. Amikor Rájuk néztem, Enikő be volt takarva, és Levi is küzdött, hogy beférjen a babu alá:)

A következő két palacsinta után Enikőn már egy takaró és két babu volt:) Nem fázott:D

Levi a délelőtt folyamán sokszor ment vécére:). Egyszer látom, hogy a kék helyett egy zöld melegítő nadrágban van... Hát, elővett a szekrényből egy tisztát, a kéket meg a szennyesbe dobta! Kérdeztem, hogy ezt miért csinálta?
"-Azéjt, meet ez nem kényemes nekem... azéjt, meet akajok venni másikat!"
Csúnyán néztem, de nem szóltam semmit.
"-Anya! Akkoj most esz én eejakom... most eejakom."
:D Elrakta és a szennyesből:) elővette a kéket és abban volt estig:)!

Ma itt volt nálunk "Ajni nénike" is, Levi kitalált egy új játékot:

Hajni kicsit kimelegedett a végtelen forgatásba, ezért levette a pulcsit és nyári pólóban ücsörgött. Levi odaállt elé:
"-Ez így jó jesz Neked?" 
:D

És a végére még egy fürdetős kép! Mostanában Apucika fürdeti Encust, és már annyira összebarátkoztak, hogy Enikő szélesen mosolyog apának:D!

Ezzel a szép mosollyal búcsúzom! 

Szép napokat Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr262664134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása