Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.02.25.

2011.02.25. 22:34

szerző: Bonci

Sziasztok!

Pár napja, esténként Enikőt is bevisszük a meseolvasásra. Levi az első pillanattól kezdve ragaszkodik hozzá, hogy Encus az Ő öléből hallgassa a mesét. Enikő nagyon türelmes, hang nélkül tűri a megpróbáltatásokat:)

Levi rendszeresen megszagolgatja a fejecskéjét, beszél Hozzá és időnként egy puszit is odalop a feje búbjára:)

Az előző levelemben írtam, hogy Levi Tárkányra menet Gryllus Vilmost hallgatott a kocsiban. Azóta annyira megszerette ezeket a gyerekdalokat, hogy állandóan azt hallgatjuk és ha épp nem szól, akkor Ő énekelget, saját értelmezésben: "Báj-báj maszkabáj..." (Bál, bál, maszkabál:D). Tegnap, mikor bejöttem a nappaliban, állt a szőnyegen, karjai széttárva és forgott jobbra-balra. Kérdeztem, hogy mit csinál?
"-Most táncojok a Gimusz Vijmos bácsivaj... most fojogok, de nem szédüjök!... Megájjok, míg kiszédüjök meet fojog a jakásunk!... Most csak a kezemmej fogok táncojni..."

Levi, a déli alvás után már nem kiabál, ha felébred, hanem csendben kijön a szobájából! Ezt én kértem Tőle (egyszer), mert nem akarom, hogy Enikőt felébressze, ha pont alszik ilyenkor. Tegnap a nappaliban vasaltam, Enikő meg a kanapén nézelődött, mikor hallottam, hogy nyílik a gyerekszoba ajtaja. Aztán hallottam, hogy becsukódik!?! És megjelent az én álmos fejű, kócos hajú Drágám, széles mosollyal az arcán:)! De nem hozzám jött oda, pedig már guggoltam és széttártam a karomat egy ölelésre... odament Encihez, szorosan átölelte:
"-Enikő! Nem is kijabájtam Anyának, hanem csendbe kijöttem, hátha föjébjesztejek Téged!" - és összepuszilgatta a kis arcát:)! Én meg Leviét:)!

Ma Levi körberakta Enikő játszószőnyegét a kisautóival, traktorokkal és óriás-legóval. Míg ebédeltünk, észrevettem, hogy Encus valahogy megkaparintott egy játékot, és azt rágcsálta:)!

Tegnap pedig azt vettem észre, hogy küzd a babujával:)! Nem mi tettük a fejére, Levivel épp az étkezőben rajzoltunk! Oda kell figyelnem, mit teszek Enikő közelébe, mert úgy látszik, már megkaparint dolgokat:)

Levinek van egy csomó kis műanyag járműve, amik összeakaszthatók hosszú vonatsorrá. Ma odahozta hozzám a FŐ traktorját, azt szokta a sor elejére tenni, mert azon van a húzókötél:
"-Ejomott a taktojom, játod? Vedd je a zsinójt meet nem jehet húzogatni. Majd vajaki megcsinája. A Tiboj."
- Nem lehet megcsinálni, Levi! Ki törött a kereke!
"-Háááát, akkoj máj nincs sájga taktojom..."
:D:D:D Dehogy nincs, kb még 10...:D:D:D

Ma este lefekvés után benéztem Hozzá, hogy elaludt-e... hát, ott kuporgott az ágyán a sarokban a krokodilja helyén, és meg sem mozdult, nehogy észre vegyem:)! Kérdeztem Tőle, hogy mit csinál ott?
"-Seeeemit, csak itt üjök!"
- Aha! És a krokodil miért van a földön?
"-Hááát, nem tudom. Jeugjott." (leugrott)
- Nem Te dobtad le?
"-Nem! Fogtamagát, jeugjott!" (Fogta magát, és leugrott)
AHAAAAAA, persze!!!!!!
:D:D:D

Kellemes hétvégét Nektek. Reméljük ez az utolsó téli hétvégénk és jön a tavasz! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr712691080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása