Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.02.27.

2011.02.27. 21:00

szerző: Bonci

Sziasztok!

A mai, egy rendhagyó levél lesz, a képeket Levi fogja kommentálni:)! Az történt ugyanis, hogy délelőtt kirándulni volt a család.

Amikor este néztem a képeket, Levi észrevette, így megkérdeztem:
- Megnézzük a képeket?
"-Jóóóó! Én ideüjök a Anya öjébe!"
... és már mászott is, és minden egyes képet elmesélt:)! (Én meg végig jegyzeteltem!)

Szeretettel, Levitől:


Ott jibegőzünk a Apávaj
!


Itt mi vadunk. A öjedbe.


Itt mi van? Itt a Anyáék vannak!


Ana és Enikő!


A jáccótéjje jibegősztünk fej!


Itt fojogok.


A néni minket visz ezzej a fojgóvaj.


Ők a Kisfiúk fojgatnak engem!


Itt fojogunk mi!


Itt pedig Apa dob be engem:


Itt pedig kukucskájok ki!


Itt csücsüjök!


Itt pedig a békát nézzük!


Itt a Ana viszi a Enikőt!


Itt pedig én mászok fej a göngős ídja! 
(hídra)


Itt medek át a göngős ídon és mozog a íd!
(híd)


Göngőnek aszt ívják amin a gyejekek mennek át!



Itt micisnájok?
- Szaladsz. - Itt szajadok én!


Itt jibikókászok!


Üjök a vonaton... meg a üjésen.


Oda fejakajok menni a tetejéje!


Pu-púúúú! Sípoj a vonat!


Jevi egyedüj jemászik!


Ez egy tempjom!
(:D:D:D)


Itt visszamedünk a jibegőhösz!



Itt tujcsi-nózizok:)!  
(turcsinózi)

A nagy kirándulás után, alig bírtuk ébren tartani a kocsiban:)! Itthon szépen ebédelt és nagyot aludt. Délután elmentünk babakocsival és kismotorral még egyet csavarogni. Levin a szokások világoskék overál volt (szürke sapival). Egy Kisfiú jött velünk szembe, szintén motorral. Az Anyukája rászólt: Ne menj neki a KISLÁNYNAK!
:D:D:D
Azt hiszem, tényleg túl szép a KISFIÚNK:)!

Végül úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sütizni. Levinek mondtuk is, hogy Cukrászdába megyünk. Levi:
"-És kapok majd vajamijen cukjot!!!"
:)

Itthon, miután leparkolt a kismotorral a lépcsőházban, elköszönt tőle:
"-Jóészakát motojom!"

Nektek is jó éjszakát:)! És szép napokat! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr412695944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása