Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.03.03.

2011.03.03. 09:23

szerző: Bonci

Sziasztok!

Boldog Márciust!!! Lassan kibújnak a nárciszok:), bár most havazik... de valami kell, ami reményt ad! Már csak napok-hetek kérdése és elrakhatjuk a téli cuccokat:)!!!

A héten vendégünk volt, a Barátnőm jött a Kislányával. Utoljára szeptemberben voltak itt, Hanga akkor volt 6 hónapos. Már 11 hónapos, és nagyon kíváncsian vártam, hogy Levi hogyan reagál egy mászó-játszó babára:)! Hát, szokás szerint kellemes meglepetés ért, nagyon aranyos volt Hangával. Mára előző nap is, mikor beszélgettünk és megemlítettem, hogy jönnek Éviék, mondta, hogy
"-Majd jáccok a Anga-babávaj, meg ide be fog mászni a ágy ajá a Anga-baba. Itt fog jáccani!" - szeptemberben ugyanis még csak "tolatni" tudott Hanga, és folyton a kanapé alól kellett kiszedni:)! Levi erre is emlékezett:)!

Most is így indult az ismerkedés, hogy Levi szerette volna becsalni a kanapé alá:)

Hanga azonban már szuperül tud mászni, és azt szívesebben gyakorolta:)! Levi meg lement Hozzá babába:), és együtt másztak fel-le:

Végig, míg itt voltak, felügyelt Hanga mellett:

Mellé állt, ha Hanga felállt, nehogy elessen:D

Figyelte minden mozdulatát:

Rászólt, hogy ne vegye a szájába a szőnyeget:
"-Azt nem szadab Angababa!"

Vigyázott Anya dolgaira is:)

Kipróbálta azt is, Hanga csikis-e. Levi imádja, ha a nyakát szimatoljuk:)... de Hanga nem csikis:(

A nagy játék után nagy alvás következett:) és ébredés után kivételesen nem Enikő volt az első gondolata:
"-Mennyünk ki a pampaintába a Évihez meg a Angababához!"
Szomorú volt, hogy már haza kellett menniük:)!

Enikőt is nevelgeti időnként:D. Egyik este tejet ivott vacsi után. A maradékot odakínálta Encusnak:
"-Kéjsz egy tejcit Enikő? Neked még meg kejj nőnöd!" :D:D:D:D:D

A dumájától továbbra is többször nevető-görcsöt kapunk. Hajni itt volt valamelyik este. Vacsi után a desszert macskanyelv volt. Már csak egy volt a dobozban, plusz egy fél Hajni kezében:)! Levi féltékenyen nézte, milyen kevés van már... elkezdtünk incselkedni Vele:
- Ezt nekem adod, Levi?
"-Nem! Eszt nyugottan nekem adhatod, majd én megeszem!"
:D
Később rámutatott a dobozon lévő fotóra:
"-Ezeket megeheted Ajnus. Ezt a kettőt. Majd veszek Neked másik macskanyevet!"

Tegnap a villamosmegállóban is "beégetett":). Jött szembe egy öreg néni, valami iszonyatosan nevetséges sapkában! Nem is sapka volt, hanem valami kúp. Kb 30 cm magas volt és leopárd mintás. Jót mosolyogtam magamban rajta, és sétáltunk tovább. De sajna Levi is észrevette, és jó hangosan, ártatlan kisgyerek hangsúllyal megjegyezte:
"-Nészd Anyucika! A néninek olyan a sapkája, mint a Téjapónak!!!" :D:D:D Hát, ezek után elég sokan megnézték a nénit:)! Én meg elpirultam és röhögő-görcsöt kaptam:D!

Valamelyik reggel Ő ébresztett. Kértem, hogy bújjon oda mellém egy kicsit:
"-Háááát, jóóóó.... fejmáászok hozzád, ha nagyon akajod!" - hamar megunta, és inkább körülnézett az éjjeliszekrényemen:
"-Tessék, itt van a hajcsomód! Tedd a ajadba és kejj fej!" (Hajgumid:), tedd a hajadba)

Egyszer nagy csend volt a lakásban. Ezt minden Anyuka rossz előjelnek tekinti, úgyhogy Levi keresésére indultam. Sehol sem találtam. Kezdtem hangosan keresgélni... semmi nesz. Gyerek sehol. Se egy kuncogás, ahogy bújócska közben szokott... épp megijedtem volna, mikor az étkezőben megmozdult az egyik szék! Na, ettől majd' frászt kaptam, de legalább Levit megtaláltam! Nem tudom, mióta rejtőzködött az étkező asztal alatt, hogy megtaláljam, de nagyon boldog volt, hogy így el tudott bújni!:D

Később a túl nagy zaj keltette fel a kíváncsiságomat. A szobájában nagy ramazuri fogadott. Mit csinálsz, Levi? - kérdeztem.
"-A tiktakomat kejesem! ... Nincs itt." - kotor tovább - "ÁÁÁÁÁ! Hát itt vagy!!!" :D:D:D

Nekem is segít nagyon sokat. Encit pelusozni, ezt-azt kidobni, reggelit készíteni. Az új kedvence a narancs facsarás:)! Azóta naponta iszik narancslevet:)! Amikor Enikőnek reszeltem almát, megkérdezte: 
"-Facsajászod a ajmát a Encusnak?" (facsarod)
Később sajtot reszeltem:
"-Én is facsajászok satit!!!" :D:D:D

Ja, és még egy kedvence van, a Mama puszija:)! Ha jön Erzsimama, megkérdezi:
"-Van jajtad júzs?" - és kér puszit:)

Ilyenkor egész délután boldogan hordja a puszit:), és ha én kérek tőle egyet:
"-Most nem tudok puszit adni, meet júzsos vadok!"

Én nem vagyok rúzsos:)! Szép napot Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr982706425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása