Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.03.04.

2011.03.05. 00:07

szerző: Bonci

Sziasztok!

Levikémre nagy hatással volt az előző levélben említett látogatás, mikor itt volt nálunk Hangababa:)! Azóta is folyton emlegeti, és ma mesélte Encusnak, hogy majd, ha nagy baba lesz, mint " a Angababa", akkor majd miket tudnak együtt csinálni:)! Sajnos nem jegyzeteltem, csak ölelgettem Őket:)!

Tegnap reggel nagy kacagásra figyeltem fel. Encus ledolgozta a kis zokniját:)! Levi mondta is:
"-Jevette a zokniát a Enikő! Majd én játeszem Neki!!!"

"-Naaaaaaaaaa! Ne jugdoss! Ej csijibijizte a jábikóját! Nem tudom Anya!" (Elcsiribirizte:), azaz elvarázsolta:D)

Később elcsente Apucika egyik nadrágszíját, azzal játszott:)! A kanapé mögé engedte le, de egyszer csak kiesett a kezéből!
"-Óóóóóóóó! Jajjjj! Taccs ki! Mingyá bemegyek éjted! Jövök máj! Anya! Beesett Apa nadjágszíja! ... Na, megvadunk:)!"

Tegnap délután, mikor vártuk Erzsi mamát és Gabi papát, arra lettem figyelmes, hogy túl nagy a csend... kerestem Levit, meg is találtam... nagy nehezen. Teljesen csendben a hálóban olvasgatott:

Ledobálta a babzsákfotelról a takarómat és a párnát, és belebújt:)! Még az sem zavarta, hogy fotózom, fel sem nézett a könyvből:D:D:D

Tegnap itt volt nálunk Hajni. Levi nézegette a telefonját, és megkérdezte:
"-Ez csak nem olyan tejefon, mint a Tomijé???"  - DE!
???????????? Tomival hetek óta nem találkozott!! Hogy emlékszik ilyenekre? 

Vacsi után nasinak a titkos kosarából választhatott. Gumimaci mellett döntött. Egyszer csak kiáltott nekem:
"-Anya" Csinájtam kiskukac mackót!!!"
:D:D:D - Szopogatja:), nem rágcsálja:)! 

Ma megtalálta a réges-régi kutya mamuszomat:), és természetesen fel kellett próbálnia (fél nap abban volt, csak néha vette le, ha már nagyon melege volt...)

 

"-Én most ebbe nézek ki jój!" (jól)
"-Nézd! Bejebújtam a MANUSZODBA!" :D:D:D
- Nem manusz, hanem mamusz!
"-Bejebújtam a mamuszoskába!"

Annyira játszott a mamuszban, hogy még a nyalókáját is lerakta az asztalra:)! 
- Miért nem eszed a nyalókát?
"-Meet most szükségem van egy kejgetőzésje!"
:D:D:D

Délután sütit sütöttem, Encus a nappaliban a játszószőnyegen volt, Levi mellette tett-vett. Egyszer csak kiszaladt hozzám:
"-Ana!" Én nem bújok oda többet a Enikő mejjé, meet nem fogad szót!"
- Miért nem?
"-Meet mindig megbántya a babut, én meg hiába dógozok hogy megigazíccsam....!"
Nem tudom kitől hallotta ezt a szöveget:)!

Kellemes hétvégét Nektek! Elvileg jó idő lesz! Irány a szabadba!!!
Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr82711621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása