Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.03.06.

2011.03.06. 21:35

szerző: Bonci

Sziasztok!

Az előző levelemben elfelejtettem megírni a nagy hírt:), Enikő kereken 6 kilogramm :D! Nagyon szépen fejlődik! Már elkezdtük a hozzátáplálást is. Az almát egészen szereti, a sárgabarack pürét magában nem eszi meg, de ha reszelek bele babapiskótát, úgy ízlik Neki. Tegnap először kapott banánt is, ami annyira ízlik Neki, hogy ma egy negyed banánt megevett:)!

Mellette még jóízűen fogyasztja az anyatejet is:)!  Sajna a pár tökéletes éjszaka után (amikor is este 10-től reggel 10-ig aludt), újra felébred kajálni egy-két alkalommal... de a délelőtt nagy részét továbbra is átalussza, úgyhogy nincs panasz:)!
Ráadásul nagyon nyugis baba, nem sokat sír. Már kisebb kirándulásokat is tehetünk Vele, elég jól viseli a kengurut:) (meg én is:D).
Mindenki imádja Őt is! :D

A hétvégénk ismét kalandosra és végül szuperre sikeredett:)! Szombaton délelőtt elmentünk Marcikáért, mert velünk töltötte a hétvégét. Mikor hazaértünk, Levi berohant a lakásba és visszakiáltotta a várva várt mondatot Marcinak:
"-Gyeje Maaci, nészd meg a szobámat!"
Csodálatos érzés, hogy már itt tartunk:)! 
Levike ekkorra K.O. volt, úgyhogy Neki egy nagy alvás következett, a család meg tette a dolgát: Apucika és Marci tévét néztek és felügyeltek Encire, én meg főztem:)! Amint Levi felébredt, összekaptuk magunkat és elmentünk a Hajógyári szigetre kecskéket etetni és kavicsot dobálni a Dunába. Itt már volt nálam fényképezőgép, úgyhogy innen képekben mesélem el a hétvégét:)!

A szigeten Levi belevetette magát a szatyorba, hogy mit adjon a kecskéknek:

Aztán etettek:

És etettek és etettetek és etettetek... megkíméllek Titeket a több száz etetős képtől:)!

Amikor a kecskék kenyere és káposztája elfogyott, mi is uzsonnáztunk. A Fiúk közben uszályt néztek:

Onnan elsétáltak a vízhez, én lemaradtam a szép képek kedvéért... és mert Enikővel nem mertem közvetlenül a vízparton ballagni...

Az Észak-pesti összekötő hídon még piros vonatot is láttunk... sajnos kiment a képből:D

A parton Marci mindenkinek keresett botot, amivel lehetett a vízben csapkodni:)

Levinek a legszuperebb "ANYUCIKA! VIJJÁSBOT!!!" jutott!

Elsétáltunk az öbölhöz is.

Anya és Enci jól bírták a vízpartot:)

Még egy csoportképet is tudtunk készíttetni magunkról:

Fent a parton Levi mindenre kíváncsi volt, amihez Marci csak hozzáért. Meg kellett vizsgálnia a hajóköteleket is.

Apucika nagyon aranyos volt, tartott Nekik egy fát, amíg felmásztak rá:D:D:D

Levinek nagyon tetszett a fára mászás, sokat gyakorolta:)

Marcika készített rólunk családi képet is:)

És Anyucikáról és Encusról is - KÖSZI MARCI!

Aztán én is csináltam Marciról képet, amikor épp a vasúti hidat tartotta, le ne essen:D:D:D

Kitaláltunk egy jó kis játékot, a gyerekeket fellógattuk a fára egy kép kedvéért... :D Amint elkattintottam a gépet, Apa odajött megnézni, hogy sikerült-e... Levi addig lógott:D:D:D... de aztán megmentettük:)

Hazafelé még a vasúti töltésre is felmásztak:)! 

Jól kifárasztottuk Őket:)! Itthon Levi lelkesen segített Marci "ágyát" felfújni:)

Sajna az ágy leengedett, így Levinek kerítettünk ágyat:). Nagyon élvezte, hogy a régi járókában aludhat. Sőt, fürdésig is alig bírtuk kiszedni belőle:D

Amikor Marcival megnéztük a szigeten készült képeket, Levi itt téblábolt mellettünk, szerette volna Marcit elcsalni játszani. Apucika megkérdezte Tőle:
- Levi, uncsizol?
"-Iiiiigen... én most itt uncsizok a Anyávaj és a Maacivaj..."

Vacsora közben pedig Marcika talált fel egy új szót! Azt merte mondani az én rakottkelemre, hogy
"-Ez engem szomjúságosságít!" :D:D:D

Levit este Marci kellett, hogy fürdesse, sőt, még a mesét is Ő olvasta fel:)! Azért a Bóbitát én énekeltem:)! Nem tartott soká, míg a kicsibabám elaludt:)!

Reggel mindkét fiú kómában nézte a mesét, amíg én előkészültem a piknikre.

Aztán mindenkinek a nappali szőnyegére ülve kellett reggeliznie:D

Levike nagyon gondos kis Házigazda volt:
"-Majd én megtöjüjöm a szádat, Maaci!

Délelőtt egy nagy strandolásban volt részük a Fiúknak, ahova Apucika nem vitt fényképezőgépet... de kipirulva és élménnyel tele jöttek haza:)! Levinek legjobban az tetszett, hogy
"-Beje ment a víz a szemembe!"
:)

A déli alvás után Levi ma nem is nekem kiabált, hanem Marcinak... sőt, a szobából is szegény Marcikának kellett kivinnie a nappaliba:D! A Kicsi és a Pici:

Természetesen Marci uzsiztatta:

Azért Levike a Kishúgáról sem feledkezett meg, oda kellett rakni hozzá egy szeretgetésre:)

Délután még egyet sétáltak és játszótereztek a fiúk, aztán Marcinak haza kellett mennie:(. Sajnos hamar véget ért a hétvége:(.

Este Levi még beszélt Tiborral telefonon, akinek szintén elújságolta a szembefröcskölést:)

Ma este sem beszélgetett túl sokáig, miután leraktuk:)! Jól kifáradt a Nagybabánk:)!

Kellemes hetet Nektek! Puszi!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr122716759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarciKa"98 2011.03.07. 18:42:19

Szívesen a képet,jók a fotók!!!!:-)
Marci
süti beállítások módosítása