Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.03.13.

2011.03.13. 22:47

szerző: Bonci

Sziasztok!

Pénteken elsétáltam a gyerekekkel a piacra. A "Zoknis-fiú" szóba elegyedett Levivel, míg én válogattam:
- Mész valahova hétvégén? - kérdezte a fiú.
"-Medek a Tákányja!"
- Hát az meg mi? :D
- Mamáék kicsi faluja - mondtam én.
- Jászol majd az udvaron?
"-Igen. Én medek szántani a Tibojjaj!"
- Szántaniiii? És mivel szántasz? :D
"- A Tibojjaj fejtesszük a taktojja a ekét. Jákajapájjuk." (rákalapáljuk)
- :D És mit szántasz?
"-Hát a főődet!"
:D:D:D

Amikor odébbálltunk a "Pólós-nénihez", még Ő is mondta, hogy hallotta ám, milyen kis cserfes ez az édes Kisfiú:)!

Este meg is érkeztünk Tárkányra, de az udvarra már nem mentünk ki, mert besötétedett. Levi az ablakból nézelődött, egyszer csak megszólalt:
"-Nnna, mennem kejj, meet jönnek a bajik!" (barik)
De nem mentünk már ki. Helyette megmutattuk Mamáéknak, hogy milyen szuper az új vízfestékünk:)! Levi aktuális kedvence Gryllus Vilmostól, a Tigris!

Szombat délelőtt ismét az ablakban álldogált. Egyszer csak észre vette a traktort:
"-Ott a új eke!!!"
- Honnan tudod, hogy új? - merthogy eddig tényleg nem ezt használták a fiúk.
"-Hát, meet nagy!"
- Igen. Majd megy a Tibor szántani vele.
"-Meg én is medek szántani!"
Később feltűnt Tibor is az udvaron. Levi közvetített nekünk:
"-Jepumpájja a kejekeket a Tiboj!"
- Úgy mondják, hogy felpumpálja.
"-Szejintem jepumpájja..."

Délelőtt még készült egy nagyon aranyos kép Encusról és Dédimamáról:

Az udvaron ott hagytuk a nyomunkat:)! Telerajzoltuk a betont:)! Levi kiszínezte a képeimet:)

Vacsikészítés közben végig ott asszisztált mellettem. Tibor megkérdezte Tőle:
- Mit csinálsz, Levi?
"-Én pajadicsomot eszegetek!"
Azért segített is:D

A vasárnap délelőtti programot Levi fogja feliratozni Nektek:)! (Nagyon élvezi ezt a munkát:)!)

Itt szántok. Itt is szántok. Itt is szántok. Itt is szántok. Itt is szántok... Képet csak egyet mutatok:)


Itt koppant a fejem. "ÁÁÁÚÚÚ!!!"- eszt montam.


Ott esüppent a taktoj. Bejesüppentünk abba a gödöjbe. Itt mekkéjdeztem: Fejbojujunk?

Délután Leviék rokonlátogatóban voltak Vértesszőlősön, ahol nagy kergetőzés volt az udvaron:)

A teraszon meg ugrálás volt (Levi lábát nézzétek!!!:D:D:D)

Mi Encussal a Barátnőméket látogattuk meg. Próbáltuk Enikőt és Emmát összebarátkoztatni:). Hááát, öribarik még nem lettek, de legalább békésen feküdtek egymás mellett!

Majd még sokat próbálkozunk:D! 

Most pedig az alvással próbálkozok meg:)! Kellemes hosszú-hétvégét Nektek! Puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr352736996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2011.04.09. 17:00:45

Egy kesoi komment :) ... hmmm szoval igen-igen most meg "bekesen fekszenek egymas mellett", de majd ha megtanulnak beszelni :))) es egesz veletlenul orokoltek az "anyucika"-juktol a nagy dumat ..., azt hiszem ezt a mondatot nem kell folytatnom :D :D :D!

Bonci 2011.04.09. 17:38:24

@Kláris: :D Én is kíváncsi vagyok, Enikő mennyire örökölte a beszélkőkémet. Levi az tutira örökölte, néha le is pipál! Ha Encus is ennyit fog beszélni, JAJJJ NEKEM!!! :D
süti beállítások módosítása