Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.04.07.

2011.04.07. 23:37

szerző: Bonci

Sziasztok!

Írok egy rövid levelet, még a hétvége előtt:)! 

Enikő életében először babázott!!!! Igaz, hogy "véletlenül", mert a baba az ágyikóban volt, és valószínűleg azt érte el és rántotta magához:), de határozottan játszott vele!!!

Levikémtől megkaptam a várt kérdést: egyik nap asszisztált Encus pelusozásánál, majd összeráncolt szemöldökkel megkérdezte:
"-Hoj van a Enikő kukija?"
Hát, egyenlőre megelégedett azzal, hogy a lányoknak az nincs:)! 

Még egy dolog volt, amire számítani lehetett, mégis meglepett Vele. Tegnap reggel, mikor Encus felébredt, beült mellé az ágyunkra (Encus beteg, ezért aludt ott), kinyújtotta a lábait és az ölébe tette a kispárnámat:
"-Ideadhatod a Enikőt, megszopiztatom!"
:D:D:D
Később, mikor én etettem Encust, mellém ült, ölében egy párnával, és közölte, hogy Ő is szopiztat. És odafogta magához Encus cicáját: 
"-Jój fogom? Te is így fogod?"
:D:D:D
Annyira édi volt!

Tegnap este játszott Apával... egyszer csak hallom:
"-De nem!"
- De-de!
"-De nem!"
- De igen!
"-Jóvan! Ne kapkoggyunk össze Apa!"
:D

Ma amikor mentünk le játszózni és készülődtem, szokás szerint ült a komódon, és nézte, ahogy a fülbevalók közt válogatok.
"-Anya! A füjbevajó fáj?"
- :D Nem!
"-Akkoj én is kéjek ha megnövök!"
AJAJJJ!!! :D:D:D

Játszó után mosakodni kellett, mert Levikém imád homokozni:)! Én ezt így oldom meg! Olyan édi és türelmes ilyenkor:D:D:D

Este mese olvasás közben azt vettem észre, hogy Levi Enikővel foglalkozik, beszélget hozzá, puszilgatja, én meg csak olvasok-olvasok...
- Figyel valaki a mesére???
"-A Enikő figyej!" (figyel)
:D

Este Levi nehezen aludt el, ilyen-olyan indokokkal folyton behívott minket. Már épp kezdtem elveszíteni a türelmemet, amikor megitatta magát, mint "Enikő babát", aztán bemászott a helyére:
"-Mostmáj mehecc a dógodja!"
:) ... úgyhogy jöttem blogozni:)!

Most pedig megyek aludni!
Szép napokat Nektek! Puszi!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr562808477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonci 2011.04.07. 23:47:32

Apucika elolvasta a levelet, és egy hozzáfűzni valója volt:D
"-Tényleeeg! Enikővel majd babázni kell! Erre még nem is gondoltam!"
:D:D:D

Facsi 2011.04.08. 11:51:17

Nehéz lesz HelloKittyéknek eligazodni a nagy traktorinvázióban...

Ywetta 2011.04.08. 15:01:22

Ez nagyon tetszik........
De majd csak azt figyeld, amikor a Barbie babák gumicsizmát húznak és beülnek a traktorba!!!!! :-D

Bonci 2011.04.08. 15:07:08

@Ywetta: :D! Én is gondoltam rá, hogy HelloKitty miért ne szánthatna Levivel???

Ywetta 2011.04.08. 15:09:27

Hát ha Enikőben is ennyire benne lesz a falu szeretete, mint Leviben, akkor szerintem egy RÓZSASZÍN (természetesen, milyen más lehetne?) gumicsizmát be kell mihamarabb szerezni!!!! :-D

Ywetta 2011.04.08. 15:11:24

Nah meg persze egy "Száncsá Barbie"-t!!!:-D

Bonci 2011.04.08. 15:12:06

@Ywetta: :D LESZ, NE IZGULJ!!! Még csak rózsaszín balerina cipő és rózsaszín szegélyes farmer-tornacsuka van, de amint talpra áll, lesz gumicsizmája is! :D
süti beállítások módosítása