Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.04.08.

2011.04.08. 18:39

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma is jelentkezem:)! Bár, a napunk elég korán és szomorkásan indult:(. Éjjel 1:49-kor arra ébredtünk, hogy Levi az étkezőben ezt mondja:
"-Ajajj! Itt tényjeg nagyon sötét van!" - és nem mert bejönni hozzánk a hálóba. Bevittük, kérdeztük, hogy mi történt? Mint kiderült, szegényke azt hitte, már reggel van. Alig tudtuk elmagyarázni, hogy még éjszaka van:)! De, amikor odabújt hozzám, hogy ott aludhasson el, akkor éreztem, hogy sajnos lázas is a Baba:(! Kapott gyógyszert, de nem akart aludni. Végül én feküdtem oda mellé, de csak nézelődött a sötétben, és közvetítette suttogva:
"-Csak a ajtót nészem... most a pócot nészem... most a jámpámat nészem..." 
Végül 3 óra után sikerült visszaaludnia:(. Reggel nyűgösen ébredt és hőemelkedéssel és orrfolyással. Az egész napja ilyen kis betegesen telt.

Délelőtt bemászott a babzsák fotelba, és addig könyörgött, míg Enikőt is odavittem mellé:)!

Nagyon jó kedvük volt:)!

"Nészd! Itt milyen csúnya a szeme! ... nem csúnya, csak fehéj a szemődöke."

Később hallom, hogy szalad ki:
"FOLYIK A OJJOM ENIKŐ! MINGYÁ JÖVÖÖÖÖK!" :D
Orrfújás közben panaszkodott:
"-A Encus mindig hosszányúj a juhámhosz, én meg finoman eeveszem onnan a kezét!"
:D
Amikor visszamentünk Encusért a hálóba, Levi visszamászott Hozzá és játszott Vele:
"-Csinájok Neki kakastajéjt! Ő szejeti ha kakastajéjozok!"
:D

"-No, most szép jett a fizujája!"
:D

Amikor Enikőt elhoztam, Levi akkor is ott maradt olvasgatni:)!

Később szeretett volna festeni is, de én Enikőt etettem, így egyedül alkotott! Encus kaja után a kanapé karfájáról figyelte a Bátyját:

Nem is akármit festett! Nekem nagyon tetszik! Már sok színt használt, és nem csak pamacsolt, hanem kis köröket is próbált festeni! Ez a kép megy az albumba:)! 

Ebéd után nagyon nehezen aludt el. Miután leraktam, jön ki:
"-Már ajuttam is, mehetünk a jáccótéjje!"
-Az nem lehet Levi, még át se pelusoztam Enikőt!
"-Akkoj csak pisijek." -amint végzett, és visszament aludni:).

Tizenöt perc múlva, újra jön ki...
"-Kiajuttam magam! Mehetünk je!" (mehetünk le a játszótérre)
-Levi! Még nem aludtál, látom Rajtad!
"-Hát jó! Akkoj megyek ajudni..."
:D Ezek után tényleg elaludt:)!

Ébredés után a Toy Storyt nézte. Már ezen is látszik, hogy beteg, sosem fekszik ilyen nyugodtan:

Egyszer csak szólt nekem:
"-Hagyd abba a vasajást Anya!"
- Mit csináljak helyette?
"-Bújáj ide mejjém..." - itt már tudtam, hogy lázas...:(. Kapott gyógyszert és odabújtam:)! 

Mikor jobban lett, közölte, hogy pattogatott kukoricát szeretne enni, "mennyéj ki a konyhába!" :)!

Még a vasalást is folytathattam:)! 
És történt egy újabb mese-idézet:)! Egyszer csak felpattant, és megölelte a lábamat:
"-Öjüjök, hogy nem dinoszajujusz vagy!!!" (örülök, hogy nem dinoszaurusz vagy)
:D Én is:)! 

Este, fürdés előtt még egy nagyot dominóztunk is. Megtudtam, hogy Levinek a Micimackóból Zsebibaba a kedvence, és az is kiderült, hogy a dominón nincs rajta a Nyuszi... nekem fel sem tűnt! Neki bezzeg igen:)! De a legeslegjobb az volt a dominóban, mikor a végén el kellett rakni, és a dobozba a kis lyukon lehetett bedugdosni őket:)! Ezt háromszor is végigjátszotta:)!

Kellemes hétvégét Nektek! Puszi!
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr742810281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2011.04.09. 16:36:08

"Nagyon jó kedvük volt :)!" foto, az egyik kedvenc fotom a mai feljegyzesedbol ... annyira cuki-mukik igy egyutt :D, Encusnak milyen csajos a keztartasa :)))))!
Szegeny pici Levi-baba, remelem gyorsan-gyorsan atveszeli!

Kellemes hetveget Nektek is :)! PusziK

Bonci 2011.04.09. 17:35:44

@Kláris: Nekem is nagyon tetszik az a kép:), és észrevetted, hogy fogják egymás kezét???
Levike még nincs jól, de ma láza legalább nem volt (még)... Jött helyette más:(...
Köszi, hogy gondolsz Rá is!!!
Puszi!

Kláris 2011.04.09. 19:23:16

Igen, eszrevettem :)))!
Levit nem lehet elfelejteni, ne viccelj :)))! ... kulonben is kitudja, meglehet o lesz egykor Emma-baba "kis udvarloja" :D :D :D ... Jobbulast! PusziK
süti beállítások módosítása