Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.04.10.

2011.04.10. 22:45

szerző: Bonci

Sziasztok!

Eltelt ez a betegséges hétvége:(! Levikénk sajnos nincs jobban, tiszta nátha: folyik az orra szinte folyamatosan és elkezdett köhögni is:(, meg ami még a köhögéssel jár:(. Láza szerencsére nem volt péntek óta. Encus továbbra is "csak" köhög, de azt kitartóan:(.

Szombatom még nem mertünk kimenni Levivel az utcára, mert a Dokinő azt mondta, egy egész láztalan nap után lehet csak kivinni, és az erős széltől is nagyon féltettük. Így aztán itthon igyekeztünk szórakoztatni. Tanult egy új festési technikát, az ujjfestést:)... mert csak egy ecsetünk van itthon és Apucikával akart festeni:), így ki kellett találni valamit:)! Lelkesen pöttyöztek:D!

Én sütöttem, főztem, élveztem, hogy itthon vagyok és ráérek, mert Apa lefoglalta  a Gyerkőcöket! Amint elkezdtem használni a robotgépet, Levi rohant ki a konyhába: 
"-Mit főzöj? Mekkóstojom, hogy finome!" :D - tiszta Anyja:)!

Természetesen nem elégedett meg a keverőkanállal, az egész tál kellett Neki!

Mikor végzett, közölte, hogy:
"-Még ebbe majadok, a etetőjuhámba, meet szejetnék neked segíteni főzni!"
- Mit szeretnél segíteni?
"-Megnézem, hogy meksüjte a csejesznye!" - és onnan kezdve kukucskált a sütőbe:)!
Arra, hogy mire kellett az etetőruha, csak később jöttem rá. Amikor megsült a süti, levette magáról és fel akarta akasztani az én kötényem mellé... mert mindig kötényben sütök-főzök, és úgy gondolta, az etetőruha az Ő köténye:)! Olyan édi! Azt hiszem, veszek Neki egy gyerek kötényt:), ha kedve van a sütéshez, én támogatom!

Este vacsi után kérte a "meglepetit", hát hoztam a süteményt. Levi kioktatott:
"-A kosáj, a csoki, a gumicukoj, a ojvadósjágó, a JÓZSASZÍN ojvadósjágó megjepeti..." Ránézett Apucikára:
"-Apa! Hozzad ide a kosájt... Jajta! Ne jegyéj szégyejjős!"

:D
(mj.: a "kosár"ban tartjuk a kapott édességet, abból választhat egy valamit, ha jól eszik...)

A mai napon Levi bizonyította a sport iránti rajongását:D! Apucika mondta Neki reggel:
- Képzeld Levi, tegnap nyert a Real Madrid 3:0-ra!!! :)
"-Miiiii? Mi van???" 
:D:D:D - hát, ez nem jött be Apucika!

Délelőtt nyugis napunk volt, játszottunk, főztem, Apucikával nagy bújócska volt. Egyszer Apa úgy elbújt, hogy nekem is segítenem kellett megkeresni:). Jól meg is ijesztett minket, Levi hangosan kacagott azon, ahogy felsikítottam:)! Utána folyton ijesztgetett:D! Enikő a délelőtt nagy részét az ágyikóban töltötte a napon, nagyot játszott és szundizott is a szép időben:).

Levivel tojásfát is csináltunk. Az egyik mese könyvben olvastunk róla és Ő is szeretett volna csinálni. Hozta a kis sámliját, hogy felérje, válogatta a tojásokat és díszített:)! Ráadásul elég szépre sikerült!!!

A déli alvás után megengedtünk egy kis levegőzést! Annyira várta már, hogy az előszobában ráült a kis triciklijére és ott várta, hogy felöltözzünk:)!

Jól kipirult a levegőn, és szerencsére be sem lázasodott estére! Remélem holnap már nem lesz ilyen bolond szél és lemehetünk újra! 

Szép napot Nektek! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr222815624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása