Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.05.03.

2011.05.03. 23:37

szerző: Bonci

Sziasztok!

Boldog Májust Mindenkinek:D! 

Nekünk nagyon jól indult, ugyanis május 2.-án reggel észrevettem, hogy Encus első fogacskája áttört!!! Az alsó-jobb-1-es:)! Levi pont ennyi idős volt, mikor kibújt pont ez a fogacskája:D!!! Encusnak az étvágya nem lett rosszabb, nem volt különösebben nyűgös, csak az volt fura, hogy éjjel többször kelt enni. De utána simán leraktam aludni, úgyhogy semmi gond nem volt:)! Mára már határozottan látszik és érezni is az ujjunkkal a kis recéket:)! Amikor észrevettem, örömömben felkiáltottam: Ott a fogacskája!!! Mi volt erre Levi reakciója???
"-Akkoj adok Neki usit!!!" (husit) :D - látszik, hogy az a kedvence:)! Eddig, akár mit akart Encusnak adni, mindig azt mondtuk, hogy Ő még nem kaphat, mert nincs fogacskája... ma már a csokibárányt is Neki bontotta ki, és dugdosta a kezébe:D! Újabb nehéz feladat Anyucikának:D! Egyébként nagyon aranyos volt, és büszke a Húgára, mindnekinek újságolta, akivel beszéltünk. Persze Neki is meg kellett tapogatni az ujjával, és mikor este Apucika hazaért, Neki is Levi mutatta meg, turkált Enikő szájában, hogy "Játod? Itt van!" :D:D:D!

Egyébként is nagyon sokat foglalkozik Enikővel, napról-napra többet. Már beszél hozzá! Tegnap hallottam, hogy mondogatja:
"-Enikő! ... Enikő! ... ENIKŐŐŐ??? ... Anya gyeje! Szejetnék mondani vajamit a Enikőnek! Segíccséj!"
Erre én a hálóból átkiabáltam Enikő hangon, hogy "-Tessék Levi! Mit szeretnél mondani?" - és Levi frankón nekiállt beszélgetni Vele! Az sem zavarta, hogy Enikő teste a gyerekszobában van, a hangja meg a hálóból jön! Olyan érdekes a kis világa! Mit gondol ilyenkor? Azt hiheti, hogy én "fordítok"??? Nem tudom...

No, az időben ma is rendesen ugrálni fogok. Befejeztem az én kis gondolataimat, most jönnek a képek és a jegyzetek:), így visszaugrok szombat reggelre!

Szombatra ballagásra voltunk hivatalosak, amire Levit már előre felkészítettük, így nagyon várta a sok ismerőst és rokont. Reggel már dirigált is, nem bírta kivárni, míg elkészítem a reggelit:)! Apucikának magyarázta:
"-Te egyéj kajácsot és én katonákat eszek és Anya kávét iszik!" - igen, röviden a családunk étkezési szokásai:D:D:D!

Az összejövetelen mindkét gyermekemre nagyon büszke lehettem, Enikőért Mindenki oda volt, és dicsérték, milyen nyugodt és mosolygós baba, Levi meg szokás szerint brillírozott! 

Csibészkedett, szaladgált, dumált, és egy percre sem állt meg!

Még egy nagy motort is kipróbált! Amikor beindították, akkor viszont szaladt a kert másik végébe:)! De amint elhallgatott a motor, már kiabált is, hogy mehet-e vissza? :D

Hogy a járműveknél maradjak:), Tibor autóját is megtanulta nyitni, zárni... sajnos. Ugyanis pont az odaúton történt, hogy le akarta engedni az ablakát, de majdnem az ajtót nyitotta ki:(, így a gyerekzárt már véglegesíthetjük:)! A baj csak az, hogy egyenlőre én is hátul utazok, így a zár rám is vonatkozik!!!

Még egy fonott fát is próbált kifonni:)! Vagy csak fanyűvőt játszott???

Encusunk kézről-kézre járt, pontosabban lányról-lányra, a fiúktól valami különös oknál fogva sírt... nem is értettük! 

Encus az ünnepelt Rékával:

Encus Encussal:D

A pelusozás megint családi körben zajlott:D!

Enikő délután ki is dőlt, a legnagyobb társaságban, legnagyobb zajban egyszer csak bealudt:)! 

Levike estig bírta... meg nem állt egy percre sem, de látszott Rajta is, hogy hiányzik a déli alvás.

Vasárnap jó sokáig aludhattunk:)! Én csak akkor ébredtem fel, amikor Levi suttogását hallottam a párnám mellől:
"-Boldog Anyáknapját!" - és egy pici kis virágot dugdosott az orrom alá:)! Olyan édes volt! 
Ma, amikor mentünk a piacra, boldogan újságolta, hogy
"-Ott a bót, ahoj vettem neked a vijágot, a kis sájgát!" :)

Anyáknapja alkalmából az idő sajnos elromlott, így minden számításunkat keresztül húzta! Kérdeztük Levit, mit szeretne csinálni?
"-Sájga metjózzunk!" - Úgyhogy felkerekedett a család és metróztunk:)! Ott legalább nem esett:)! Sajnos gépet nem vittem, így nem tudtam megörökíteni a boldog kis arcát!

A délutáni alvás után átmentünk Erzsi mamáékhoz és "Boldog Mamáknapját!" kívántunk!

Levike jót játszott, de a desszertnél zavarba jött... melyiket válassza a mignon-ok közül? Szerintetek? Igen, a rózsaszín nyert... :D:D:D

Hazafelé végre megengedtük Neki, hogy "tócsázzon", ami csak eső után, gumicsizmában megengedett! De így is derékig vizes lett, mire hazaértünk:)! Viszont nagyon boldog volt:)!

A hétfői boldogságomat már megírtam Nektek, azon kívül a tavaszi nagytakarítást intéztem, kissé bajosan, de majdnem kész vagyok:D:D:D! 

A holnapi napunk pedig az ovibeiratás körül fog forogni, és nagyon izgulok!!! Levinek is mondtam már, hogy hova megyünk és nagyon sokat emlegeti... Nem hiszem, hogy nehéz lesz Neki az Ovi , szerintem én fogok nagyon szenvedni... már most hadakozik az eszem és a szívem, de Apucika az eszemet támogatja, így ovi lesz és kész! Levi biztosan nagyon jól fogja ott érezni magát! Lesznek barátai és annyit játszhat és szaladgálhat, amennyit csak akar:)! Én meg beletörődök, hogy nő a gyermek és nem maradhat mindig az én Levi babám:)! 

Szép napokat Nektek! Puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr572875915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2011.05.04. 22:54:17

Aloha Szilvike,
Levi bababol - ovodas Levi lesz :) ... hmmm nem semmi ... nem csak kozhely, de az ido mulasat egyertelmuen a gyermekek felcseperedesen lehet a legjobban erzekelni ... "rohan az ido-o-o-o-o-o", ahogy Koncz Zsuzsa enekli. (elszomorodtam!)
Ennek kapcsan megfogalmazododtt bennem azon kerdes, ami eddig soha, hogy meddig fogod majdan irni a blogot??? Es milyen gyerekszaj fog kikerekedni, mikor Levi, avagy Encus annyi idos lesz, mint mi most :D :D :D, hmmm???
Abba NE merd hagyni :), sztem tok vicces lesz :D :D :D!
Encus: azert az sem semmi, hogy egyszerre bujt ki ugyanaz a kisfoguk a lanyoknak neminemu korkulonbseg ellenere (persze Levinek is anno), Emmanak mara mar a masik kisfogacskaja is attort :)))... na ennyit rolunk :D.
PusziK

Bonci 2011.05.05. 09:17:30

@Kláris: Szia Klárika!
Bizony, én is szomorkodom. Egyébként a beíratás eltolódott péntekre, mert Apucika is szeretne ott lenni velünk:) és aznap lesz szabin:)!
Még nem tudom, meddig írom a blogot... végül is ez lesz a gyerekeknek a naplóm, mert a füzeteket már nem vezetem. Gondolom, míg kedvem lesz és míg időm engedi:)! Még egy pár évet garantálhatok:)! (A gyerekszájat meg lassan fel kéne töltenem:)! Nagy munka lesz, nagy a lemaradásom...)
Encusnak egyenlőre nincs több foga. Ha a családi hagyományt követi (azaz Levit), akkor egy hónap múlva jön a A-B-1-es:)! Majd meglátjuk! Emmának gratula!!! Megszenved szegényke!
Puszi Nektek és jobbulást Mindenkinek!!!
süti beállítások módosítása