Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.05.14.

2011.05.15. 00:18

szerző: Bonci

Sziasztok!

Véget ért a nyaralás... immár itthonról jelentkezem! Még csak szombat van, de Levi holnap koncertre megy!!! Gryllus Vilmos: Maszkabál-ra:D! Szerintem, én jobban izgulok, mint Ő! Majd írok róla!

(Egy elmaradásomat pótoltam, az előző levélbe beszúrtam a szőlőben készült, hordó-mosós képet!)

A csütörtökünk jól indult, ugyanis Levi nyolc után ébredt:)! Mintha érezte volna, hogy aznapra van programunk, ahova korán akartunk indulni:)! Ilyenek a gyerekek! Amikor összeszedtük magunkat, elmentünk a kisbéri piacra "kóóbászt enni" reggelire és vásárolgatni. Levit a balta nyelek nagyon érdekelték:)! Máshol nem is állt meg nézelődni:)! 

A piac után sajnos meg kellett látogatnunk a tárkányi doktor bácsit, mert Levikémnek kiütései lettek a naptól:(. Nagyon jól viselkedett a kis drágám, a váróban olvasgattunk, beszélgetett, ismerkedett. A doktor bácsinak szépen köszönt, és engedte, hogy megvizsgálja. Amikor megkérdeztem a doktor bácsit, hogy szabad-e még üvegből inni egy ekkora gyereknek, természetesen Ő is azt mondta, hogy már pohárból kell... Levi nagyon komolyan nézett rá, és közölte vele, hogy
"-Csak a Anya nekem ebbe hozott inni a piacja!" - hát, nem bemártott:)??? Kivágta magát, mintha nem Ő könyörögne érte:)! Nagyon kis fifikás!

Délután elmentünk Dédiékhez. Levi talált egy légycsapót, azzal játszott. Később, valahonnan még egyet előszedett, erre a koszosat lepasszolta:
"-Ez a enyém, az meg a tiétek. Tessék Dédi, jáccáj veje!"

Hajnust is lefárasztotta kicsit, forogniuk kellett folyamatosan:)!

Enikő is forgott... a hasára:)! Dédipapa nem tud betelni a látványával:):):)!

Később találkoztunk Nusikával:)! (Ő a korábban emlegetett Anna baba:)!) Levi egyből úgy viselkedett, mint egy nagytesó! Nusi köveket kezdett szedni a (szuper minőségű) útról. Levi elvette Tőle és eldobta: 
"-Ne jáccáj azzaj, eevágja a kezed!"

Találtak egy robit is, amit ki kellett próbálni! Nusit Levi mögé kellett ültetni, úgy vitte:)!

Az után is, míg együtt voltak, minden lépését követte a Kislánynak, mint egy igazi lovag:), és hívta magával:
"-Gyeje Bébicske!" :D:D:D

Este megint villám gyorsan kivágta magát egy kínos helyzetből. Vacsi után vettem észre, hogy a nyakláncom a földön van. Csak Levi érte el a tartóját az etetőszékből, meg akartam szidni, hogy többet ne játsszon vele. Kérdeztem, hogy ez hogy került a földre???
"-Nem tudom.... taján magátoj esett je!" :D:D:D Na, ezt álljátok meg nevetés nélkül...

Pénteken megint elmentünk Dédiékhez. Levi megint Hajnit fárasztotta, ledöntőst játszottak:).

Szegénykémnek, a napkiütés miatt még a nagy melegben is hosszú ujjúban és sapiban kellett lennie, de egy percig sem panaszkodott. Játszott, futkosott, csibészkedett!

Amikor Dédiéktől indultunk haza, akkor ért haza a szomszéd Kislány, Hanna baba. Odaszaladt a kerítéshez, de Levi már nem tudott játszani vele, mi már a bringán ültünk. Levi kiabált Neki:
"-Szija 'Anna! Medek 'aza. Mennyéj vissza a Anyukádhoz!" (Szia Hanna, megyek haza) :)

Otthon játszott az udvaron, míg koszos nem lett. Persze a kerti csapnál kellett kezet mosnia (imád pacsálni). Bejött, megállt az ajtóban:
"-Én most nadon méjges vadok!"
- Miért?
"-Azét, meet összevizeztem a mackó nadjágomat!"
:D

Ebéd után egy újságot lapozgattam, Levi egyszer csak rám szólt:
"-Japozz vissza a medencékhez!" - Nézegette őket... - "Én szejetnék oda bejemenni!" :D
Legközelebb a tökmagra bökött rá:
"-Azt monta a doktojbácsi, hogy egyek sok ilyet!" :D:D:D 

Készítettem egy fotót, nekem nagyon tetszik. Hozzáfűzni valóm csak annyi van, hogy két gyerekkel voltam nyaralni, és a kettőből még csak egy tud járni...

Délután beugrott egy kedves Olvasóm hozzánk és végre élőben is találkozott a gyerekekkel:)! Mondta is, hogy milyen furcsa, hogy Levi nem ismeri meg Őt, mert Ő bizony nagyon jól ismer minket:)! Azért Encus nem ellenkezett, mikor Timcsi a kézbe vette:)!

Levi kihasználva az alkalmat, hogy Anya az utcán van, gyorsan hozta a fűnyíróját és Misi bácsi előtt lenyírta a füvet... megint:D! 

Közeledett az időpont, mikorra Apát vártuk! Elmentünk elé, Levi a Nyunyival. A következő kép jól mutatja, mitől kopik a cipő, nyunyizás (és motorozás) közben! Persze, lehet?, hogy ez a motor már kicsi Levinek??? :D:D:D És lehet?, hogy kéne használnunk a cipő-orr-védőt???

Apucikával találkoztunk út közben, de Levi nem akart beszállni az autóba, hanem száguldott utána!!! Én meg szaladtam, de nem sikerült utol érnem:D! 

Mire hazaértem, már nagy örömködés volt, és persze "vezetni" kellett!

Apucika Encust sem hagyta ki az ölelgetésből:)!

Encusunk aznap este bemutatta, milyen jó étvágya van! Szinte könyörgött a somlóiért:D!

Később pedig a régi frizurájáért könyörgött:), ugyanis Apa megfésülte:D!

Szombaton Dédiéknek segítettünk, a volt kertjükből ugyanis rét lett:)! Hála az árvíznek. Tibor segített a kaszálásban. Amikor megérkezett, Levi persze szaladt elé.
"-Hozta a Tiboj a kicsi fűkaszát?"
- Igen.
"-És, ha nagy jeszek majd én is eebíjom?"
... biztos vagyok benne! :D

A fűnyírást végig nézte:), és amikor rájött, hogy a bariknak ezt össze is kell szedni, kiabált nekem:
"-Anya! Hozd a kicsi gejebjémet!" - ránézett Apára és Tiborra - "Addig Ti ne söpöjjetek!"
És Ő is boldogan gereblyézett:)! 
"-Itt vadunk a mezőn! Kinn dógozunk a mezőn..."

Amikor a "mezőn" végzett, akkor sem lustizott... kukoricát morzsolt:)! Segített vékába rakni:

Segített morzsolni:

És még a maradékot leszemezni is segített:

Komolyan, nincs az a munka, amit ne csinálna szívesen a felnőttekkel! És meg kell mondanom, hogy nagyon ügyes, bármibe fog! Nagyon komoly és nem butáskodja el. Nagyon büszkék vagyunk Rá:)! 

Szép napokat Nektek, puszi! 

Holnap jelentkezünk a koncert élményekkel:)!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr792904511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2011.05.16. 20:12:38

Vááá!Híres lettem!!!Szerepelek a blogban! :D Köszi Szilvi! :)
Maradok továbbra is hű olvasód!
Pusza Nektek!

Bonci 2011.05.18. 00:04:37

@Tünci89: Kedves Timcsi!
Ez csak természetes! Megérdemled annyi komment és kedves szó után:)!
Puszi!
süti beállítások módosítása