Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.05.24.

2011.05.24. 23:21

szerző: Bonci

Sziasztok!

Az előző levelem az éjszakában készült, ennek megfelelően csomó mindent kifelejtettem... ma kicsit korábban láttam Neki, bár már egy órája csak a képeket válogatom és szerkesztem, de most végre írok is:)! 

Elsőként az épp aktuális kedvenc képemet szeretném megmutatni Nektek. Mikor Levi kicsi volt, este fürdés előtt szoktunk Neki tartani "meztelen félórát", ami annyi tesz, hogy ruha és főleg pelus nélkül játszhatott kicsit. A nagy melegre való tekintettel Enikővel is elkezdtük, és természetesen Levi is csatlakozott a Tesóhoz:)! Így készült ez a - Levi szerint pucéj - kép:

Most pedig visszaugrok az időben a két héttel ezelőtti nyaralásunkra, arra a napra amikor is meglátogattak minket a Barátnőim, és Kinga "Tornádóval" érkezett... Természetesen Levinek fel kellett rá állnia!!!

Még akkor sem szállt le róla, mikor Cilikével bújt össze egy kép erejéig:)! 

Újabb időugrás következik, mert amit kifelejtettem az előző levélből az a múlt szerda. Erzsi mamáékkal elmentünk Liliért az oviba, ahol Challenge day volt és sok-sok program a gyerekeknek. A hangszóróból Halász Judit szólt és rengeteg ovis és látogató volt. Levi szinte extázisba került a nyüzsgés és az ovi láttán. Szaladgált, mindent kipróbált. Azt hiszem, szeretni fogja az ovit:D! 
Az egyik feladatot végig is csinálta, kis tálkában kellett vizet vinni és szlalomozni közben:

Aztán csúszdázott:

És mászókázott:

És, amikor szinte utolsóként eljöttünk az Óvodából, elmentünk fagyizni is. Levi, mint egy felnőtt kisfiú:), úgy ette a fagyiját!

Hazafelé Lilivel lufi-lasztiztak:)

És most vissza a jelenbe:)! Pontosabban a múltba, mert vasárnapnál kezdek:)! Ebédre jöttek hozzánk a Barátnőmék, akivel szinte egyszerre szültünk. Természetesen elhozták Emma babát is, akivel próbáltuk Encust összebarátkoztatni. Enikő serényen próbálkozott, de Emma még fiatal az ilyen kapcsolatokhoz:)!

Mindkét leányzó bemutatta a másiknak, hogy mit tud, volt hasra fordulás, fogacska mustra és természetesen sírdogálás is:)! A kedvencem a repülő babák bemutató volt, de sajnos egyik kép sem sikerült róla:(! 

Szintén vasárnap, vacsira is vendégeink voltak. Levi már nagyon várta Őket, különösen Gerit, mert Ő sok mindenre rávehető!!! Bár a következő kép alapján, inkább eltiltanom kéne Tőle Levit:D, de itt csak bohóckodtak, és Levi hatalmasakat kacagott!!!

Geri bújócskázott is Levivel, és úgy el bújt, hogy csak nagy sokára lett meg:)! 

Geri azért is jó fej, mert új szavakat is tanít Levinek. Most azt hallgattunk fél órán át, hogy "Geji! Beköptejek!!!" :D:D:D

Természetesen az esti mesét is Ő olvasta, Levikém komolyan figyelte...

Geri ezt a helyzetet sem bírta felnőttként kezelni:D, a "kukurikú, Török császár, add vissza a gyémánt félkrajcáromat" részt az egész emelet hallhatta:D:D:D

A nagy játék után a gyerekek kimerülten aludtak el. Encus annyira K.O. volt, hogy életében először az oldalán aludt:D:D:D! 

Megjegyzem, azóta is rendszeresen az oldalán alszik, vagy, ha onnan elgurul, akkor hason:D!

Hétfőn reggel, Encus és Levi a mi ágyunkban kötött ki. Levi nézegette a Tesóját, aztán megjegyezte:
"-De ajanyos vagy!"
Erre Enikő elvette tőle a Cicáját, és nézegette! Levike nem volt irigy, tovább figyelte és mosolygott:
"-De édi vagy!"
Az én szívem meg túlcsordult! :D:D:D

Hétfőre beköszöntött a kánikula, ami panelben sem semmi, de a tizedik emeleten duplán játszik, mert a plafonunk is meleg:(! Szerencsénkre a lakás keleti fekvésű, így 11-kor már nem nagyon süt be a nap, úgyhogy Levikémnek strandolást szerveztem a teraszra! Enikőt is mellé kellett tennem:)! Így pihiztek a kánikulában! ... azt tervezem, hogy veszek egy kis medencét Nekik, ez a kád már kicsit kicsi:D! 

Hétfőn történt az is, hogy Encus leesett a kanapéról... pedig stabilan kitámasztottam... nem is értettem, hogy történhetett. Szerencsére nem nagyon ütötte meg magát, szőnyegre esett... Aztán a déli alvásnál meg a francia ágy közepére tettem le... és onnan is leesett!!! Szerencsére itt is szőnyegre, és az ijedség nagyobb volt, de nem értettem, hogy történt! Aztán a szőnyegen, játék közben észrevettem!!! Enikő már hasra fordulva tud "tolatni"!!! És így elég rendesen halad is... szóval már nincs kanapé és nagy ágy sem! Tegnap azt is láttam egyszer, hogy hason próbálja a lábait maga alá húzni! Nem sikerült Neki, de ha rákap, akkor itt hamarosan mászás lesz:D:D:D!

Levikém délután, ébredezésként, nézett egy mesét... egyszer csak felkiáltott:
"-A macska meg lenyaata magát a fagyivaj!" - (leette)
Aztán mi is elmentünk fagyizni, és Ő is lenyalta magát... de hát én tehetek róla! Miért csoki fagyit kapott, ha fehér pólóban volt?

Este Apucika is csatlakozott a sétánkhoz... Levi rajta lógott. Szó szerint.

A mai napunk megint sűrű volt. Itt volt a vízszerelőnk. Levike elkezdte a "miért?" korszakot (azt hiszem, ezt még nem is írtam!) és a szerelő előtt be is mutatta:D
"-Micsináj a Kisztián?
- Szereli a vécénket.
"-Miért?"
- Mert csöpög...
"-Miért?"
- Mert elromlott...
"-Miért?"
- Mert sokat használjuk...
"-Miért?"
- Mert sokat iszunk...
"-Miért?"
- Mert meleg van...
"-Miért?"
- Mert nyár van....
és így tovább... végül már a szerelőnk is csak röhögött:D!

Később Levinek fotózhatnékja támadt! Szejinte minden kép szép jett:), szerintem csak ez:

Egyszer arra mentem be, hogy Levi a saját üvegéből itatja Enikőt!!! Mondtam Neki, hogy ezt nem szabad, mert Encus még csak babateát ihat, Ő meg már vizecskét is...
"-De Anya! Enikő csak mekkóstojta a vizecskémet!"
- De nem szabad Neki.
"-Akkoj eeveszem a babut... azéjt vót itt, hogy ki ne follyon a vizecske a takajója..."
Akkor vettem észre, hogy a textil pelust is odatette Enikő álla alá:)! Annyira kis figyelmes:D! 

Később átpelusoztam Enikőt, és kértem, hogy vigye ki a pelenkát a kukába...
"-Ez kakis. Büdi szagokat éjzek bejője..."
De azért kivitte:)!

Próbáltam Vele egy új mesét megszerettetni, de többet nem kell néznünk. A reakciója fél óra után:
"-Anya! Nézzünk más mesét. Fiúknak vajót! Ez jányoknak vajó..." :D Honnan tudja???Tényleg az volt:), azért én végignéztem:D! 

Encusunk a takarón már kitámasztva pihenget, mert háton nem szeret... ezt a képet azért mutatom meg, hogy lássátok, honnan indult:

És hova érkezett!!!

Már láthatóan TOLAT!!! Természetesen élete eme fontos szakaszában Levi sem hagyhatta magára!

Délután ismét lementünk egy nagyot sétálni. Ahogy elindultunk, jött velünk szembe egy kutyasétáltató.
"-A kis kutyák Muszának..."
- Az mit jelent?
"-Sétájnak és azt mongyák: MUSZA-MUSZA...." - szuszogtak:D! 

Elmentünk egy olyan játszótérre, ahol még van olyan mászóka, amit Anyucika is koptatott:D! Nem is értem, az EU hogy engedheti...:D

Azért ennyire nem volt ijesztő élőben!!!

Később láttunk egy bicajos durrdefektet élőben! Na, az elég ijesztő volt, akkorát szólt, mint egy pisztoly! Levi egyből megvizsgálta a bácsi bicaját, látta rajta a nagy lyukat... Később eldobta a saját kis futóbicaját:
"-Kipattant a kejék! Játod hogy kipattant??? Nadon kipattant..." - felpattant rá, és irány a játszótér - "-Majd megint megkejj szejejnem, ha kipattan a jáccótéjen!"

Este, a mi játszónkon nagyot homokozott egy Apukával és a fiával. A homokozóból szinte egyenesen a kádba ugrattuk, és zuhany volt, meg hajmosás, meg ruharázás... De előbb elköszönt a kis Mátétól!!!

Most én is búcsúzom:)! Szép napokat Nektek, puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr162930228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2011.05.25. 10:08:59

A "pucej" kep tenyleg nagyooon jooo :))), a masik kedvencem Enci "tolatas" utan Levivel, melyen Enikonek nagyon joizu a nevetese :D. Imadom az ilyen elkapott kepeket :))). Ki ne felejtsen Levirol meg a strandolas a teraszon nagyon huncut :D.
Enci-Emma baratsagrol, anyaek azt mondtak en is detto ilyen zarkozott voltam kicsinek, nagyobbacskanak mar nem :D ...
PusziK

Bonci 2011.05.25. 12:19:01

@Kláris: Akkor még nincs veszve semmi:D:D:D
süti beállítások módosítása