Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.05.25. + videó

2011.05.25. 22:08

szerző: Bonci

Sziasztok!

Nagy hírünk van!!! Levi maga fogja elmondani Nektek:D! 


A gyermektelenek kedvéért feliratozom:
"-Sziasztok! ... Pelus nélkül aludtam!... Képzeljétek, nem pisiltem be!!!... Sziasztok!"

Bizony, ez volt az első pelustalan éjszakája!!! Igaz, hogy ez is csak véletlenül történt:), de nem pisilt be:D! 
A véletlent szó szerint értettem. Tegnap ugyanis a játszótéren a homokban bulizott:), fetrengett, meg betemették egymást egy másik apukával és a fiával... Szóval Levi a lépcsőházból a kádba landolt és rögtön le is zuhanyoztam... ha meg már tiszta volt, akkor a pizsamát adtuk rá, de persze pelust még nem, mert még vacsiztunk meg minden... Este Levi rosszalkodott, így gyorsan fektettük le, és valahogy elfelejtődött a pelenka:)! 

Ma reggel Levi nagyon édes volt:)! 3/4 7-kor átballagott hozzánk, csattogott a kis talpa a parkettán:), felmászott az ágyra, de ébresztő puszi helyett bedőlt közénk és elaludt:D:D:D! Majdnem 8-ig ott aludt! :D:D:D
Amikor felkeltünk, akkor vettük észre, hogy magával hozta a Cicákat, a kis takaróját, sőt, az én párnám mögül elővette a kispárnáját, amin lustizni szokott:)! És kidőlt:D! 

Kérdeztem reggel, hogy miért jött át?
"-Hát, én csak fej akajtajak ébjeszteni, asztán fejébjettem!"
:D:D:D Csúcs a kis srác!

Délelőtt, míg én főztem, Levike rosszcsontkodott... minden áron bújócskázni akart:). Bele is mentem, de csak úgy, hogy Ő bújt el, én kerestem (mert ilyenkor elég kiabálnom, mintha keresgélnék:D). Egy ilyen alkalommal az éjjeli szekrényem aljába bújt el. Nehéz volt nem észrevennem a háló közepébe kipakolt könyveket és újságokat:D! Végül, amikor megkértem Levit, hogy pakolja őket vissza, az egyik újságból kihullottak az ősszel lelapított falevelek:)! Erről Levinek eszébe jutott, hogy azokat ragasztani szoktuk, úgyhogy azonnal neki is kellett látnia:)! 

Mire végzett, szinte az egész ragasztóm elfogyott, és egy filctoll készletem is tönkrement, mert azt használta ecsetnek:)! Amikor a ragasztó és filctoll maradékot eltettem, odaállt, kinyitotta a fiókot és a színes dobozaimról levette a tetőt és megcserélte:
"-Ezt nem jój jaktad vissza... megigazítottam neked!"
És tényleg, összecseréltem a pirosat és kéket! És Ő észrevette!

Enikőt, hogy Levivel legyen, de ne kelljen főzés közben rohangálnom menteni (hasról-hátra) a babahintába ültettem. Levi az egész ragasztás alatt beszélt hozzá! Ő meg csak vigyorgott a Tesóra!

Amikor Levivel elpakoltunk és visszatértem a főzéshez, egyszer csak nagy Encus kacajokra lettem figyelmes! Levikém hintáztatta, miközben a hinta-palintát énekelte Neki:)! 

Ebéd előtt Levi észrevette, hogy van otthon narancs és kért, hogy "facsajásszunk"! Eszembe jutott, hogy Levi már fél éves korától ivott narancslevet, úgyhogy Encust is megkínáltam vele: egy decit megivott egy szuszra! Utána benyomott fél üveg bébiételt és már tejci nem is kellett Neki:(, úgy elaludt! Azt vettem észre, hogy már egyre ritkábban eszik, és ha tejci helyett gyümölcslét, vagy teát kap, akkor sem kesereg... Szomorú vagyok, hogy így lassan leszokik róla:(, de boldog is, mert így egyre több és hosszabb távú programot szervezhetünk:). Mindennek van jó oldala is:)! 

Egyik előző levelemben az is írtam, hogy a második gyerek, kicsit mindig mostoha:(, nem kap annyi figyelmet. Ez nálunk is igaz, ugyanis a napokban vettem észre, hogy Enikő még mindig a bébi cumisüvegekből iszik és a bébi cumit adjuk Neki.... Vettem hát felnőtt babának valókat! És láss csodát, gyönyörűen iszik, és sokkal gyorsabban! Szerintem boldog Ő is, hogy nem kell minden egyes korty teáért keményen megdolgoznia:). Az új cumi viszont továbbra sem keltette fel az érdeklődését, úgyhogy nem erőltetem tovább, elpakolom őket. Rágcsálni a rágókáit is tudja:)! Egy gonddal kevesebb: cumiról már nem kell leszoktatnunk:D!

Levinek a déli alvás után megígértem, hogy elmegyünk fagyizni. Ilyenkor a menetrend az, hogy levetkőzik, pisil a bilibe és én öltöztetem utcai ruhába. Ma, a biliről szaladt vissza a szobájába, és boldogan újságolta:
"-Anya! Fityegett jobbja-baaja a kukim!" :D:D:D
És csak szaladgált és fityegtetett:D! Nagyon tetszett Neki:)! Háát, erre én sem tudtam mit mondani Neki, elkapott egy röhögő görcs:)!

A fagyizóban találkoztunk Erzsi mamáékkal és Lilivel is. Levi puszit is adott a kis barátnőjének:)! 

Amikor a fagyival végzett, odament Lili rolleréhez, lefeküdt mellé, és kijelentette:
"-Megszejejem a Jiji jojjejét, meet picit mekkajcóóta!" (Megszerelem a Lili rollerét, mert picit megkarcolta) :)! Lili odaguggolt mellé és együtt szereltek:)!

Később nagyot játszótereztek. Szegény Lili megütötte magát az egyik mászókán! És ugye, milyenek a gyerekek: Levi meggyes "GYÓGY" szörpijétől már nem is fájt annyira!!! Később még illatos kenőccsel (kézfertőtlenítő) is bekentük és már játszott is tovább:)! 

Levikém itthon, fürdés és vacsi után kiabált nekem:
"-Anya! Kéjek papíjt! Jajzojok a Apának vajami szépet!" :):):) És rajzolt!

Úgy elfáradt a nagy játékban, hogy már a Bóbita alatt befordult a fal felé:)! Kb 5 perc alatt elaludt:)! 

Ebben a levélben is többször szerepel, hogy Levi már anyának hív, és sajnos nem anyucikának... Nagyon szomorkodom emiatt, mert imádtam! A blogom címe azért ez marad:), mert ott is imádom! És ma egyszer ezt mondta újra:), reménykedem, hogy visszaszokik rá!

Encusról még azt szerettem volna írni, hogy már teljesen kint van a két alsó-középső foga, és szabad szemmel látszik is, ha nagyon nevet:)! Úgyhogy elég sokszor:)!

A levél végére hagytam egy ajándékot, egy összehasonlító képet! Leviről ez az egyik kedvenc képem, és azt hiszem, Encusról is az lesz:)! Levike 10 hónapos rajta, Encus hét hónapos. Amíg nem láttam egymás mellett a két képet, azt gondoltam, tök egyformák rajtuk... most viszont azt gondolom, hogy egyáltalán nem hasonlítanak:)! 

Szép napot Nektek! Puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr672932903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2011.05.26. 17:18:56

Na végre :D, köszönöm szépen :)))! PusziK

Bonci 2011.05.27. 09:19:23

@Kláris: Szivi:)! Az összehasonlító képet... mert gondolom azt köszönted:)! PUSZI!
süti beállítások módosítása