Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.05.27.

2011.05.27. 21:59

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma megint van időm írni egy gyorsat:)! Tök jó fejek a gyerekeim, egyre könnyebben alszanak el. Ma Encus, miután kijöttem Tőlük, hasra fordult és sírdogált. Bementem, vissza fordítottam, ivott egy kicsi teát, és öt perc múlva aludt:)! Levike most volt kint "pisilni":), valójában csak azért, mert az ajtajából pont rálát a monitoromra, és észrevette, hogy Őt nézegetem a mai fényképeken:)! De szerintem már Ő is alszik:)! Szóval, tök jó fejek, imádom Őket:)!

Furcsa dolog történt velem, tegnap csak egy fotót készítettem:(! Nem is értem, hogy lehet ez:)! Sajnos arról sem sikerült képet készítem, mikor Levike szaladt hozzám:
"-Anya!!! A Enikő bebújt a kanapé ajá!!!"
Szaladtunk mindketten a nappaliba: Encusnak már csak a feje búbja látszott ki:)! Olyan gyorsan kikaptam, hogy elfelejtettem fényképezni:)! Pedig, mikor kihúztam, olyan büszkén vigyorgott, mintha tudta volna, micsoda nagy dolgot vitt véghez:)! 

Délután már lent játszottunk, amikor megjelent az a család, akikkel a minap homokozott. Ahogy meglátta az Apukát, rögtön dörzsölgette a talpaival a homokot, és várakozás teljesen nézett az Apukára:)! Apuka meg engem keresett a szemeivel, hogy lehet-e ma is láb-betemetőset játszani:)! Nagy az összhang ezen a játszótéren:!) 

Amikor hazaértünk, összebújt a kis családom! Lehet, hogy csak egy kép készült tegnap, de az mindent visz! Imádom ezt a képet!!!

Ma reggeli közben Levi odamászott hozzám és adott egy puszit:)! (Piknik volt.) Mondtam Neki, hogy
- De aranyos vagy! Ezt miért kaptam?
"-Meet ajanyos vadok!"

Reggeli után is nagyon aranyos volt. A tányérját áttette az én tálcámra. A szalvétáját kidobta a papírkosárba. A nagy kék tálcáját kivitte a helyére.
"-Anya! Kivittem a kék tájcát a 'elyéje! Megtennéd, hogy megeszed a ubimat???"
És az orrom alá dugta a tányérját a maradék uborkával:)! És nyújtotta a kis villáját.
"- A banánhéjat kiviszem a pedájos kukába, itt a vijja az ubimhoz!" (Pedálos kuka=konyhai szemetes)
Amikor visszajött, akkor meg az én tálcámat vette fel:
"-A te tájcádat is kiviszem a enyémhez!"
És rend lett, és mászott a kanapéra és nézte Kippi kutyust.
Hűűűűű :)! 

Mivel holnap vendégségbe megyünk, délelőtt sütit csináltam. Levi azonnal hozta a sámliját, hogy segítsen. Nagyon sokat segített!!! Majdnem végig kint volt velem a konyhában!
Megtanítottam Neki, hogy sütés-főzés előtt először is kezet kell mosni:)! Aztán kötényt kötöttünk:)! Aztán bekapcsoltuk a rádiót, mert a főzéshez zene kell:D. Aztán, mivel épp a Sorskerék ment, táncoltunk egy nagyot:D:D:D! Levinek nagyon tetszett, ahogy bohóckodtam vele, kacagott, hogy 
"-Mostmáj tegyéj je!!!" - de szorosan fogta a nyakamat:D:D:D
Még Encus is kacagott velünk, mert mellettünk csücsült a bébihordozójában!

Levike ezután tényleg segített! Elkeverte a száraz hozzávalókat:

Összegyúrtuk a vajjal:

Megitta a maradék tejet:D:D:D

Kókuszozott:

Kirakta őket a tálcára:

És megmutatta, hogy kókuszgolyót készítettünk:

A szemfüles olvasók azt is észrevehették, hogy kókusz nem csak a golyón és Levi kezén van:D:D:D!

Majdnem a golyók feléig segített nekem! A jól végzett munkáért pedig jutalom jár, úgyhogy ebéd előtt még "strandoltunk" a teraszon:)! Na, ennek Levi nagyon örült!!! Pancsolt, bemászott-kimászott, lehasalt napozni, felkelt és mászott vissza... és beszélt végig Encushoz:
"-Itt pancsimancsizok! Játod Enikő?" 
És minden egyes kijövetelkor megpuszilta valahol Enikőt:D:D:D A végére Ő is "kicsit" vizes lett:)! 

Édes volt a kis Kócoskám! 

A strandnak köszönhetően mindketten extra gyorsan elaludtak ebéd után:)! És, mindketten uzsiztak is! Enikő életében először kapott babapiskótát!!! Ízlett Neki! 

Levi is rögtön kért babapiskótát, pedig már hónapok óta nem tudom rávenni, hogy egyen.

Délután Enikőnek adtam inni babateát. Levi egyből ott termett, hogy Ő fogja az üveget. Én pakolásztam a szobában. Egyszer csak hallom:
"-Enikő! Engem mekkínájsz a innidbőj?.... ANYAAA!!! Mekkéjdesztem mekkínáje, Ő meg tovább iszik!"
:D:D:D
Később azt hallom:
"-Egyet Neked, egyet nekem..." - és adogatta az üveget Encusnak és magának:D! Persze rászóltam, hogy ezt nem szabad, mert Enikő még mást iszik, mint mi, és különben sem ihat már cumisüvegből...
"-De Anya! Nekem finom a Enikő teája!!!" - persze... pukitlanító tea volt:)!  Levikém durrogott is egész délután:D:D:D

Nem csak erre vette Őt rá Encus!!! Ma este vacsinál kinézte Encus szájából a bébiételt! Minden áron cserélni akart Vele:)! 
"-Anya! Nekem finom a Enikő kajája! Csinájj nekem nagyot!" - azaz kért egy egész üveggel! De csak a maradékot adtam oda Neki:)! Beleegyezett:)! 

"-Kikapijgájom eszt..."

Szép napokat és kellemes hétvégét Nektek! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr972937659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása