Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Sziasztok!

A szombat reggelünk nagyon kedvesen indult:)! Levike megkérdezte Apától, hogy "Ma nem mész dojgozni???" Amikor megtudta, hogy Apa velünk marad egész nap, nagyon boldog volt és körülötte sertepertélt:)! Reggelizni is a szőnyegen kellett (szokás szerint), és egyből maga mellé rendelte Apucikát:)! 
"-Apa, üjjéj je!"
Apa felhúzott lábakkal leült mellé. Levi rátette a lábára a kis kezét és tolja lefelé a térdét:
"-Sokkaj jobban üjjéj je!!!"

Reggeli után tettem-vettem a lakásban, induláshoz készülődtem, mert a Barátnőmékhez mentünk látogatóba. Levi nézett, aztán megszólalt:
"-Anya! Vájod, hogy Enikő fejébjeggyen és mennyünk a Kájikájékhoz???"
Lehet, hogy izgatott voltam és látszott??? :D:D:D

Levike is nagyon várta már, hogy menjünk, mert megígértük, hogy ha jó idő lesz akkor Gárdonyban strandolni is fogunk. Sajnos nem volt 100%-ig jó idő, így nem fürödtünk. Levike nézegette a tavat:)!

Aztán kikunyizta, hogy a lépcsőre lemehessen. Gyakorlott anyukaként félig levetkőztettem:)!

Később kavicsot is dobáltunk... kavicsot:)! Nézzétek a kezét:D!

Aztán a környékünkön elfogytak az elbírható kavicsok, így Levi beljebb merészkedett:D

A Lányok, Enikő és Emma egymás mellett pihengettek:)! Mint azt Klárika megjegyezte, ha játszani még nem is szeretnek együtt, legalább már együtt alszanak:D:D:D!

Gábor is próbált pihengetni:), de Levi nem bírta tétlenül nézni a  henyélést:)! Megijesztette:)!

Készült rólunk egy családi kép:)! Nekem nagyon tetszik. Igazi nyaralós fíling:D:D:D!

Levikém már egész testében remegett, így nem engedtem vizezni... nem esett kétségbe, tócsázott:D!

Hazafelé még egy (hatalmas) mólót meglátogattak Apucikával:)!

A síneknél alaposan körülnézett, ahogy tanultuk!

A Tárkányra vezető úton teljesen ki volt ütve, kivette az erejét a Velencei tó!

Tárkányon aztán feléledt! Be sem tudtuk vinni a házba, szaladt a traktorhoz, Cicához... és a szomszédba, amikor észrevette, hogy Márti néni kertészkedik! 

"ÉN ESZT A GELYEBJÉVEJ GÖBÖJÖM, SÖPÖJŐVEJ SÖPÖJÖM!"

Aztán egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy Márti néni majd megszakad a nevetéstől! Levikém a sok elhaladó autó (kb 3 volt) miatt panaszkodott!
"-Máj az idegeimje mennek az aatók!"

Vacsi közben kivételesen Encus volt az, aki mosolyt csalt az arcunkra! Megtudtuk, hogy nem szereti (Ő sem) a paradicsomlevest! Kétségbeesetten, könyörögve nézett rám minden falat után! Háromnál többet nem is kapott:)! 

Bezzeg a rakott krumpli!!! Azt bírta volna:D:D:D!

Vasárnap reggel a Fiúk a szőlőbe mentek dolgozni:)! Levi érdeklődve figyelte Tibor minden mozdulatát! 

Otthon ebéd előtt traktorozott egyet. Felmászott a nagy trakiba, "elindította, váltott és kormányozott"! Aztán rám szólt, amikor kimentem érte, hogy vigyem enni:
"-Anya! Vigyázzáj, meet ejütjek!"
Apucika el is indult befelé.
"-Apát nem ütöm ej. Megáátam!"
:D Köszi:)!

Délután mentünk a Dédiékhez. Mivel a gyerekek sokáig aludtak, nem akartam babakocsival sétálni, gyorsabb bicajjal. Kipróbáltuk, hogy mit szól Enikő a gyereküléshez, és tetszett Neki!!!

Levike egész úton mellettem jött a kis futóbiciklijével! Nagyon ügyes volt. Amikor autó közeledett, megálltam, Ő meg mellém parkolt le a fűbe:)! Dédiéknél volt nagy öröm, mikor megérkeztünk!

Levi letámadta a ribizli bokrot! Hetek óta várja, hogy bepirosodjanak a szemek, így savanyúan is boldogan falatozta!

Levi megtanulta Dédipapától, hogy a hangyákat hogyan kell a papuccsal elnyomni, hogy ne másszanak fel Enikő takarójára:)! 
"-Nééddda! Itt is egy!" (Nézz oda)

Később szedtünk egy csokor margarétát az asztalra. Levi pár szálanként szaladt a Dédihez, hogy fogja meg a csokrot! De figyelmeztette:
"-Dédipapa! Az nem a tiéd! Eevisszük!"

Találtunk az egyik virágon egy csigát:)! Levi az egyik meséjéből tudja, hogy biztonságos helyre kell helyezni, így megfogta és szaladt vele a fához:)! Lerakta, és (szintén a meséből tudja) elkezdte énekelni a "Csiga-biga gyere ki"-t. Lássatok csodát!!! A csiga kibújt!!!! Levi nagyon örült, hogy sikerült előcsalogatnia!

Levi hétfő reggele is a mezőgazdaságban kezdődött! Megvizsgálta a kultivátort (remélem jól írtam, Levi ezt jobban tudja, de Ő már alszik:D:D:D)

Az ekét is meg kellett nézni közelről!

Otthon segített Apucikának autót mosni:).

Később ismét bicajra pattantunk és mentünk Dédiékhez! Encuska már előre élvezte az utazást:)!

Levi ismét a kis futóbicajjal jött. Közben Enikőt figyelgette:)! 
"-Anya! Máj megint engem nézeget!" - és kacagott örömében:D! Beszélgetett is hozzá:
"-Enikő! Ha hazamegyünk a Budapestje, veszek neked a Ósanba macis szemüveget, oké-dzsoké???"
- Oké-dzsoké!
"-Jó! Akkoj eszt megbeszéétük!"
:D

Dédiéknél az első útja ismét a ribizli bokorhoz vezetett:)! Jó szívű volt, mindenkinek kínálgatta a savanyú szemeket:)! 

Tesómék is ott voltak Dédiéknél. Levi nem hagyott nyugtott Tominak! 
"-Tomi! Hátja jössz vejem, hogy a Buksi meg ne hajapjon?" - ezek után még kézbe is betette magát:)! De aggódott tovább:)!
"-De nem ugjik Jád a Buksi???"

Tomira nem lehet panaszom, mindkét gyerkőccel elvolt:)!

Hajni meg megtanulhatta Levitől, milyen a szájpuki:D!

Hazafelé Levikém már nagyon fáradt volt. Nem is akart kerülővel menni, vállalta, hogy Cézár kutyus megugassa:)! Ebéd után megkérdeztem Levitől, hogy megkóstolja-e Apucika limonádéját?
- Finom, ugye?
"-Finom. Csak az a szőj nem finom..." - a citrom rostra gondolt:D:D:D!

Tegnap este hazajöttünk, úgyhogy ma már itthon kellett Levit lekötnöm! Délelőtt elmentünk a piacra. Én babakocsit tolva, Ő szaladgálva. Megfigyeltem, hogy ha én kb 1 km-t sétálok, akkor ő kettőt fut, ugyanis nem az én útvonalamon megy, hanem cikk-cakkban, és kicsi kerülőutakon:)! Hazafelé még a kedvenc fájára is felmászott, lefutott a nagy lejtőn, aminek az alján mindig el kell kapnom és megpörgetnem. Megnéztük, hogy az "odu"ban van- e kismadár, és még az "alagutakat" is megjártuk a házunk aljában... azt gondoltam, na, most hogy kifárasztottam... frászt! Leraktam aludni negyed kettőkor. Tíz perc múlva jött ki, ölelte a cicuskáit, és csibész arckifejezéssel mondta, hogy "HUU!" - "megijesztett":)! Mondtam, hogy oké, de most már alvás! Ártatlan arccal közölte, hogy már aludt, azért jött ki megijeszteni, mert ébredés után szokott csendben kijönni és megijeszteni.... blablabla... perszeeee. Visszaküldtem aludni. Legközelebb pisilni jött ki. Aztán inni. Aztán nem tudott aludni, mert Enikő sírt... Végül fél háromkor sikerült elaltatnom hátsimivel :D! De legalább aludt másfél órát! 

Encus sem aludt el valami könnyen ma... És keveset is aludt. Ébredés után viszont nagyon jó kedve volt! Sikerült lencse végre kapnom az új rágókáját:D:D:D! Levi sajnos ezt egyáltalán nem csinálta pici korában, pedig olyan édes!!!

Aztán Encus nagyokat nevetett nekem a kamerába:)!

Mivel annyi sok képet készítettem, és olyan cuki mindegyiken, kaptok még egy mosolyt:)! 

De a legeslegszebb mosolyt Apucika kapta, amikor hazaért:

Apának telefonált az egyik barátja, a már sokat emlegetett Geri... Levi természetesen beszélgetni akart Vele. Beleült Apa ölébe és beszéd közben befogta Apucika száját:)! Apa játszott vele... Levi közvetített a telefonba, cseppet félreérthetően:
"-Naaaa, Apaaa! Ne pukizzáj a kezembe!!!..... Csak a Apa ájjandóan pukizik a kezembe....!"
:D:D:D:D:D - Nem minden úgy van, ahogy a gyerek mondja:)!

Késő délután még elszaladtunk bevásárolni. Amikor hazaértünk, megkértem Levit, hogy a szandiját tegye az enyém mellé... ezt Ő így értelmezte:D:D:D

Vacsi közben Enikő már nagyon nyűgös volt (előbb mi eszünk Levivel, és Ő kap utoljára:(. Levike lecsippentett egy iciripiciri darabot a füstölt sajtból és adta volna Encusnak:). Mondtam Neki, hogy ezt nem ehet még Enikő, de Ő csak győzködött, hogy picikét csípett csak le belőle! Úgyhogy "odaadtam" Enikőnek a falatot:)! 
- Köszönöm Levi!
"-Majd jekközejebb is adok neked pici katonákat a sajtbój, oké-dzsoké???"
Ajajjjjj! Azt hiszem mostantól árgus szemekkel figyelnem kell!

Amikor már Enikő is befejezte a vacsit, észre is vettem, hogy Levi még eteti...

A végére, a kitartó olvasóknak tartogattunk egy bónusz videót is:)! Imádjuk Enikő kacagását:)! Ő meg azt imádja, ha ijesztgetjük, akkor nevet a leghangosabban:)! Szeretettel Nektek!

Szép napokat Nektek! Puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr422984745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kláris 2011.06.15. 10:41:08

Imádom a blogod :D :D :D, de egy nagyon-nagyon fontos történést kihagytál a blogból, mégpedig azt, hogy Encus itt Gárdonyban :) ült először magától :D :D :D! PusziK

Bonci 2011.06.15. 13:01:41

@Kláris: Köszönöm szépen:)!
És valóban, kifelejtettem, hogy amikor a földön ülve beszélgettünk, és Encus a lábam között játszott, egyszer csak ellökte magát tőlem és egyedül csücsült a földön. A nagy fejecskéje ide-oda imbolygott, nem is bírta sokáig tartani, de jó pár másodpercig már határozottan egyedül csücsült!!! :D
Puszi!
süti beállítások módosítása