Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.06.15.

2011.06.15. 22:56

szerző: Bonci

Sziasztok!

Nagy nap ez a mai nekünk:)! Ma voltam életem első szülői értekezletén:D:D:D! Furcsa érzés, hogy már annyira felnőtt és anyuka vagyok, hogy szülőire kell járnom:)! Majd megszokom, ugye? Megszökni már késő:D!
Egyébként tök jó volt látni a termet, ahol Levikém fogja tölteni a következő három évét:)! Tele volt édes "gyerek-nyomokkal" mindenfelé, pont úgy, ahogy én a lakásunkat is szeretem látni. Itt egy rajz, ott egy papírvirág... a folyosón macisajtos dobozból képek... sok-sok jó ötlet, amit itthon is kamatoztathatok:)! Már várom, hogy Levi miket fog hazahozni:)!

Ma az egész napunk kellemesen telt egyébként! Reggel Levi, miközben búcsú ölelést és puszit adott Apának, kérte, hogy
"-Apa, engem ne jakjáj je!" (ne rakjál le)
- Hát???
"-Vigyéj magaddaj a Tomcimoncihoz!" (Apa kollégája: Tomci - csak Levi becézte:D)

Amikor Apa elment és integettünk Neki az ajtóból, bement és kérte, hogy nézhessék Enikővel a Bernardot. Mivel kettő mesénk is van, kérdeztem Tőle a képekre mutatva, hogy az elsőt vagy a másodikat szeretné nézni?
"-Ejsőt."
Rákattintottam.
"-Az a ejső???"
- Igen.
"-Akkoj a másodikat."
:D Tök okos... már számol:D!

A délelőtt folyamán többször is kérte, hogy menjünk le. De ugye az a csúnya házimunka feltartott, így kitaláltam, hogy strandoljon egyet az erkélyen! 

Teregetés közben hallom, hogy Encuskám hatalmasakat kacag:)! Levike Neki bohóckodott a "medencéjéből":D! Köpködött, mintegy igazi kis vízköpő:D!

Később a konyhában tevékenykedtem, ahonnan pont ráláttam Levire (jó a lakás elrendezése:D), látom ám, Levi küzd a kis káddal! Ijedten mentem oda, azt hittem, be akarja vonszolni a nappaliba. De csak az ajtóhoz húzta oda, mert a tévében Halász Judit nénitől szólt az "egyik kezem, másik lábam"... ez a kedvence, végig is nézte:)!

Kicsit később Encussal ki kellett mennünk Hozzá és nézni, ahogy labdázik:)! Észrevettem, hogy Enikőnek a napfényben aranyszőke a haja:)! Annyira szép:)! Imádom.

Levikém észrevette a fényképezőgépet a teraszon, és nekilátott Ő is fotózni: a lábáról vagy öt kép készült, az egyiken a kuksi is belógott:D, a teraszajtó háromszor lett megörökítve, a küszöbömön a kosz csak egyszer látszott, és végül Encus és én is belekerültünk a gép látószögébe:D!

Ebéd előtt még fárasztásként lementünk a játszótérre. Levi homokozott és hintázott. És hazafelé ragaszkodott hozzá, hogy a "hápizsákot" Ő vigye, amiben a homokozó cuccok vannak:)!

Délután elmentünk fagyizni, ahol kis kedvencünkkel, Amirával is találkoztunk. Amíg a szülők beszélgettek, Levikém megkínálta Amirát a fagyijából!!!

Nem is egyszer:)! Amira meg ismét elfogadta a meghívást, pedig a saját fagyiját már Apuja ette meg:D:D:D!

Az Oviból hazafelé összefutottam egy barátnőmmel, aki küldött Levinek ajándékot. Itthon, kézmosás közben mondtam is Levinek, hogy Szilvi és Gergő küldtek Neki valamit... Levi találgatott:
"-Vijjamost? ... Fotejt? ... Játékot?" (villamos, fotel)
- Nem tudom. - kutatni kezdett a cuccaim között!
"-Itt van benn a szatyojba??? ... Nézzüknézzük mit kaptam???" - de nem találta. - "Még vájom, hogy hoj van!!!"
Bevittük a szatyrot és kiöntöttem a kincseket! Levi csak ámult! Kipakoltuk a szőnyegre az egész Madagaszkár csapatot:D:D:D és csak nézegette!

Minden figurát megnevezett, amit nem tudott, azt tőlem kérdezgette! 
"-És nadon szépek ezek a kispigvinek!"
Végül észrevette, hogy hűtőmágnesek is vannak, úgyhogy irány a konyha. Itt kitaláltam egy játékot: az egyik fajtából én raktam ki az állatokat, Neki meg társítani kellett a másik fajta mágneseket. Elsőre sikerült Neki!!! Boldogan játszott velük, számolgatta a figurákat!

Ma este is kijött a szobájából kétszer is lerakás után. Első alkalommal pipilni. A bilin ülve hallgatta, hogy miket mesélek Apának a szülőiről... olyan csendben volt, hogy öt perc után esett le, hogy nem végzett még??? Huncut vigyorral húzta fel a pizsit és sétált vissza a szobájába. Másodszorra meg azért jött ki, hogy takarjam be... 28 fok van a szobában:)! Azért betakartam! Már csend van egy ideje, remélem alszik, nem kukucskál, hogy mit csinálok:D! 

Jó éjt és szép napokat Nektek! Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr302987604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása