Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.06.27.

2011.06.27. 23:49

szerző: Bonci

Sziasztok!

Tudom, hogy tegnap is írtam, de olyan sok képet készítettünk ma is, hogy úgy döntöttem, írok hozzájuk egy levelet:).

A délelőttöt a család a szőlőben töltötte. Mivel én kicsivel később mentem ki a család után, Levi elmesélte nekem is a nap addigi történéseit:
"- Ott játtam egy nyujacskát, de máj eeszajadgájt a eedőbe!"
Levi később ribizlit szedett. Boldogan jött hozzánk a maszatos kis arcával, kezében egy nagy tányér, rajta kb 10 szem ribizli:
"-Eeekészüjt a jibizjííííííí! Odateszem a asztajjja és együtt megfajatozzuk!" (Ezt a Boribon meséből idézte! Csak most esett le, ahogy leírtam:D:D:D)

Enikő unatkozott, szerette volna elkérni a napszemüvegemet játszani:)!

Pózolt velem Apának:)

Marci paparazzit játszott:D

Jól csinálta:D

De időnként Enikőre is vigyázott. Például, amikor Enikő úgy döntött, hogy életében először percekig csücsülni szeretne:D:D:D!

Percekig:

Boldogan:)

Apa pusziesőt zúdított ügyes kislányára:)!

Levikénkről sem feledkeztem meg, de Ő annyira élvezte a szalonnasütést, hogy végig a tűz mellett volt. Sütött Papával és Marcival:

Sütött Mamával és Papával:)

És Mamival.... itt már elég érdekes volt a szalonnája:D:D:D:D:D

Végül könnyen megoldotta a fekete szalonna dolgot: MEGMOSTA A KÉZMOSÓBAN!!!!! Szappannal!!!

Ő is kapott Apapuszit:)! Ilyen egy boldog kisfiú:D!

Délután ellátogattunk Dédiékhez. Levike az egész utat az új bringájával tette meg, csak a végén kellett nekem tolni, de ez csak a borzalmas útviszonyok miatt volt. Végig szót fogadott, ha autó jött, azonnal lehúzódott és mellém áll. Ott várta meg, míg azt nem mondtam, hogy indulhat:)! Dédiék szomszédja, Marica néni megdicsérte Levi szép bicaját, és kérte, hogy cseréljenek...
"-De Neked ez kicsi, meet nem tucc jáüjni és a kojmányom is kicsi Neked... és Neked van saját bicajod!"
:D

Dédiéknél kipróbálták azt is, hogy Anya régi bicaján milyen volt a csomagtartón utazni:)! Nem tetszett Levinek:)!

Késő délután elmentünk autóval megnézni a közelben lévő szélkerekeket. Az úton Levike csibészkedett, elcsórta Marci sapiját és a sajátjára tette:)

A szélkeréknél rengeteg képet készítettünk. Csak a töredékét teszem ide:)!

Apa megkergette Levikét:), aki ezt imádja:

Szedtünk búzát Ili maminak... bár Levi szívesebben szaladgált volna a búzamezőben is:), de azt nem engedtük!

Levi mutatta Marcinak a szélkereket:

Anya is meg lett örökítve:)

Apa új találmánya, a repülő Marci kép:)

Kipróbálták Apával és Levivel is:)

Levi egyedül is szeretett volna ugrálni:D

Aztán Apa segítségét kérte:)

És végül egy nagyon jó kép lett a dobálásból:D:D:D

Búcsúzóul még megnéztük a szélkerék lapátjait a magasban:)!

Este, amint hazaértünk, találkoztunk Dorinával, aki elhívta Levit bicajozni:D:D:D! Levikém szaladt is a bringáért és útnak indultak a naplementébe:D!

Este még segített Apának Enikőt megetetni:) !Nagyon szépen csinálta, csak azt nem értette meg, hogy Encusnak kisebb falatok kellenének:) ! De Enikő szó nélkül ette Levi adagját is:)!

Mondanom (írnom) sem kell, hogy a mozgalmas nap után megint alszanak, mint a bunda:) ! Igyekszünk holnap is jól kifárasztani a csipet csapatot:)!

Szép napot Nektek,

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizsutündér 2011.06.28. 08:24:14

Nagyon nagyon tetszenek a képek!!! Irigy vagyok, hogy nem lehetek veletek! Két abszolút kedvencem lett: Enikő önállóan ül, a harmadik (persze ilyen szééép ruhában muszáj feszíteni), és amikor Apucika a Levivel "repül"! Puszi nektek!

Erika_Csonka 2011.06.28. 14:20:13

Hát nagyon mozgalmas napokat éltek itt Tárkányon :D Nagyon tetszenek a képek (Levi szalonnája nagyon étvágy gerjesztőre sikeredett :D)Enikőnek az a gyönyörű szép mosolya hát...szóhoz se jutok tőle. Nagyon ügyesen megül. A repülős képek nálam is viszik a pálmát. Nagyon jó dolgokat talál ki ez az Apucika :D Remélem majd azért összefutunk :D Puszi nektek

Bonci 2011.06.30. 08:34:39

@Bizsutündér: @Erika_Csonka:
Sziasztok Lányok!
Enikő azóta is csücsülget, persze módjával, vigyázunk a kis gerincére:) !A repülős képeket én is imádom, annyira profi az ötlet:D!
Bizony, igyekszünk nem szokványos dolgokat csinálni, hogy nyaralás "szaga" legyen a hetünknek:)! Levike szalonnája megmosva egész rózsaszín lett, csak arról nem készült kép:) !De nem ehette meg:)!
Erika, én is leslek Titeket Dédiéknél, de még csak a Tesódat láttam! De még van pár nap:)!