Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.07.13.

2011.07.13. 23:04

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma reggel megdöbbentő dolog történt itthon! Megdöbbentő és nagyon-nagyon örömteli! Levikénk hízott két kilót:D:D:D! Észrevétlenül és nagyon gyorsan. Kb egy-másfél hónap alatt:)! Azt láttam én, hogy olyan szép kis formás lett a teste, izmos a vádlija és iszonyatosan izmos a hátsócombja, de nem gondoltam, hogy már 14,5 kiló! :D:D:D

Encust egy hét múlva mérjük, akkor lesz 9 hónapos. Kíváncsi vagyok, Ő mennyi súlygyarapodással lep meg minket:)! Az étvágya nagyon jó, időnként megeszik egy egész bébiételt vacsira:)! Már kap igazi tízórait (gyümölcs, vagy joghurt, vagy puding), igazi ebédet (bébi étel, tea és altatáshoz tejet), igazi uzsonnát (gyümölcslé, joghurt, keksz, gyümölcs vagy puding) és igazi vacsit is (szintén bébiétel, tea és altatáshoz tej). Sajnos még éjjel is kel enni, egy vagy két alkalommal. Szóval remek az étvágya! De hát én kívántam:)! Minden kívánságomat így teljesítse:D! Eddig 3-ból 3-nál tart (1: kislány lett, 2: kék szemű, 3: kaja) :D.

A mászáshoz egyre jobban gyakorol! Már profin hintázik és egyszer tett egy fél mászó mozdulatot is a szemem láttára, de amikor az egyik lábát felemelte, és csak a másik lábán és a két tenyerén támaszkodott, eldőlt oldalra :D:D:D! Nem baj, mert már legalább eddig eljutott!

Viszont már nagyon szépen csücsül! Levi amint észreveszi, hogy Enikőt felültetem, rögtön megy és mellé ül, és puszilgatja, meg biztatja, hogy milyen ügyes:)! 

Egyszer előfordult az is, hogy mögé csücsült és játszotta Vele, hogy "Zsipp-zsupp, kendej zsupp...." 

Ma, amikor a hálóban pakoltam ,Levike kiabált nekem:
"-ANYA! Gujuj hozzád a Enikő!!!" (gurul)
??? Nem nagyon értettem, míg ki nem kukucskáltam. Encust a nappaliban hagytam, Levivel nézte a tévét a szőnyegről. Pár perc és tényleg gurult-kúszott utánam:D!

Enikő már annyira tud mászni és kúszni és haladni, hogy már vannak kellemetlen dolgok is... ma a virágom egyik letépett levelét rágcsálta:(. Amikor Levi először fedezte fel pont ezt a virágot, háromszor rászóltam, hogy "NEM!" és többé nem nyúlt hozza... Enikőre már vagy ötvenszer rászóltam, erre még meg is dézsmálta! 
A mászás miatt már nem tudom a mi ágyunkon altatni. A déli alvás Neki ott szokott zajlani. Egy ideje már ott is "medencét" csináltam a takarókból, úgy nem potyogott le.... de már az is kevés volt, így elővettem a járókát, így már az is a hálóban van felállítva. Levi vérszemet kapott és az lett a kedvenc játéka! Két nap alatt kétszer rontotta el a zippzárt:)! 
Ma is betettem Encust, míg én készülődtem a mai sétához, hallom Levi kiabál nekem:
"-ANYA! Pisijek és beugjok a Enikőhöz játogatóba! - zippzáraz, bemászik - Itt vadok! Annyija 'iányosztáj! - ölelés, zippzár behúz - ÍGY! Most bisztonságba vadunk. Nnna, aggy egy ötöst!" - és csattognak a tenyerek és a puszik:D:D:D! 

Később már bent volt Levi kis alvós párnája is, meg az összes cicuska... délután egy kis traktort is ki kellett vennem, mielőtt Encit beraktam... :D!

Ebéd után, nem értettem, mit csinál Levi. Térdelt a nappali bejáratánál és kukucskált az ajtófélfába... Kérdeztem, hogy mit csinál?
"-Hát bejenézek a távcsövembe."

És, amikor megnézte, tényleg volt egy kicsi csomó a fában, azt gondolta távcső kukkernak:)!

Az ebéd utáni altatásnál Levi nagyon vakarta a fejét. Megint. (Nézegetem, de nincsenek bogarai:)! Valószínűleg nem szereti a fejbőre, hogy habfürdővel mossuk a haját, így ma kapott egy babasampont.) Rá is szóltam, hogy ne vakarózzon.
"-Azéjt vakajom a fejem, meet nadon büszket... vagy úgy is mondhatom, hogy vüszket." 
:D Megtanulta a "V" betűt!!!

Jaj, Enikőről elfelejtettem megírni a gumipapucs iránti vonzalmát... a kúszáskáival profin meg tudja szerezni az erkély-járó papucsomat... így a napokban azt is lesikáltam, hátha rátalál. Ma rátalált:

Fél órán keresztül vizsgálta, ízlelte, és koptatta rajta a kis fogait:)! Erre mondják, hogy olcsó játék? Biztos van, aki ezt olvasva összevonja a szemöldökét. Én nyugodt vagyok. Egyrészt le volt mosva, másrészt Encsi úgy működik, hogy ha egyszer valamit bevizsgált, akkor az többet nem izgatja! Így a papucs kilőve:)! Sajnos a játékaira is pont ilyen gyorsan ráun:(.

Leviről még a nagy szám-imádatát szerettem volna megírni régóta, hát ma adott rá okot is... Gyakran hallunk Tőle ilyeneket, hogy "tizen fél óra óta vájok!"..." kijenc-hájom gombóc fagyit kéjek" ...
Ma este mondtam Apucikának, hogy a Kisfia bizony 14,5 kiló!!! Erre Levi rázendített:
"-Apa! Tizenegy és féj a anya samponnya, a tiéd meg huszonégy. Anyáé meg tizen huszon kijenc..." 
Tök ari:)! 

Ja, és a kedvencem. Este beszélgettünk lefekvéskor. Szóba került Amira (játszótéri barátnője), akit a kis Haverjának nevezett:)! Kérdeztem, hogy tetszik-e Neki Amira? Igen, volt a válasz. Kérdeztem, hogy akkor Ő lesz a csajod?
"-Nem. A Esztej jesz. A Amija anyukája." (Nem, az Eszter lesz, Amira anyukája)... hűűű! Ez ám a meglepi! :D:D:D

Szép napot nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr513064484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása