Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.07.28.

2011.07.28. 22:33

szerző: Bonci

Sziasztok!

A mostani egy extra gyors levél lesz, ugyanis most olvastam a blog.hu üzenőfalán, hogy ma 11-kor leáll a blog, karbantartás miatt.

Viszont muszáj írnom Nektek, mert napok óta készülök rá, csak valahogy sosem jutottam el a géphez. Úgy látszik Anyucikának is nyári szünet van:)!

Encusunk időközben elmúlt kilenc hónapos:)! Voltunk dokinéninél ellenőrzésen, és megdicsérte Enikőt, mennyire szép és aranyos. És teljesen egészséges. Hét és fél kiló és 70 centi. Sok-sok újdonságról is beszámolhatok Vele kapcsolatban.
Például életében először júli 24-én integetett:)! Tibor volt a szerencsés:)! Nem mondom, hogy teljesen tudatosan intett pá-pát, de határozottan úgy nézett ki:)! Azóta már többször is előfordult.
Mondogatni is tanítjuk (Levi is nagyon lelkes:D), és már többször mondta hasonlóan, hogy "pá-pá-pá-pá":). Azt is mondogatja, hogy "te-te-te-te" és ma este Levinek, hogy "bá-bá-bá-bá": azaz bátyám:D! Mi legalábbis ezt mondtuk Levinek, aki ettől roppant boldog volt:)! 
Fogacskája továbbra is négy van, de szerintem a napokban beszámolhatok az ötödikről is:), mert volt pár nyűgibb éj és nap.
Mászni még mindig nem mászik a hivatalos formában, de profin kúszik-gurul:)! Ma eljutott a nappaliból az étkezőbe (kb 5méter) onnan meg befordult a gyerekszobába, és már csak azt vettük észre Levivel, hogy ott játszik (az úton szerzett etető-ruhával:D). Egyébként Levikém nagyon ügyesen tanítgatja mászni! Napok óta négykézláb közlekedik Enikő körül:)!

A gyerekorvosunk a vizsgálat során kérdezte, hogy mászik-e Enikő? Erre Levi boldogan válaszolta, hogy "Még nem mászik, meet én fogom megtanítani, mutatom neki, hogy kejj mászni!" :)

Levi gyakran jön hozzám "árulkodni" is:)!
"-Enikő meg mindig ott akaj jáccani bent (fotel alatt) de én nem engedem neki, meet nem akajom, hogy baj tőőténnyen, meet síjás jessz a vége!"

Máskor, amikor Enikő sírdogált (szerintem a foga miatt) kérdezgettem Tőle, hogy mi van Encuskám? Erre Levi:
"-Nyugoggy csak meg, majd én megnyugtatom!" És szalad, és puszilgat, ölelget, döcögtet:)!

Meg is védi, ha kell! Amikor rászóltam Enikőre, hogy engedje el a virágomat:
"-Máj ej is engette! Meghajotta hogy szótáj neki és szótfogadott!"

Gondoskodik Róla:
"-A Enikő azéjt sídogáj, meet megjönnek a fogacskái... vajakinek be kéne kenegetni a fogacskáit!" :D És hozza a gélt:
"-Ezzej kejj kenegetni? Bekenegeted neki???"

Ha Enci nyűgös, Levi szórakoztatja. Bekérte magát a járókába "látogatóba" és mutogatta a lufiját:
"-ANYA! A Enikő kíváncsian nézi a csodájatos zőőd jéggömböt!"

Ma este kérdeztem Levitől, hogy mellé ültethetem-e Enikőt egy picit tévézni?
"-Ide űhet! Vigyázok a Ugicámja!" - és pusziesőt zúdított a Hugicára, aztán az egyik lábát áttette Enikő lábain, hogy ne tudjon elfordulni, vagy lecsúszni a kanapéról:D:D:D!

Szereti fogni is, egyre többször kéri, hogy ültessük az ölébe (biztonságos körülmények között természetesen!!!), de általában így végződik:
"- Eeeveheted, meet nekem itt összevissza nyögöjészik az öjemben!" :)! vagy:
"- Eeeveheted, meet máj nehéz a Enikő!"

Levikémről azt szerettem volna megírni, mennyire trükkös fiú! Pár év és kibeszél minket a bőrünkből is...
Este fürdésnél nézegeti a kiázott talpacskáit.
"-Vajami van a taaapammaj. Játod milyen zötyögős? Fogd meg!"
- Tényleg jól kiáztál!
"-Akkoj kéjem azt a sájgát!" - és mutat a sarokreszelőmre, ami nagyon izgatja a fantáziáját, de nem engedem, hogy játszon vele:D:D:D!

Ma séta előtt:
"-Viszem a hápizsákomat is, bejetettem a kistaktojomat."
- Miért tetted bele?
"-Meet a hápizsákba bisztos, hogy nem fogom eeveszíteni."
- Szerintem ne hozzál a bicajozáshoz hátizsákot!
"-De azéjt viszem, hogy a pójóm je ne essen jójam!" (le ne essen rólam) 
:D:D:D

A kis traktort egyébként imádja. Meg is magyarázta ma, hogy miért:
"-Apucika eszt a taaktojt eevettem a Enikőtőj, mondtam neki, hogy majd akkoj jáchat veje ha nagy jesz! Mondtam neki, hogy a többivej jáchat."
- Ezzel miért nem? Ez a kedvenced?
"-Igen, meet eszt tőjed kaptam!"
:):):)

Nos, ennyi fért bele a szűkös időmbe. Kár, hogy nem tudok ennél gyorsabban gépelni:)!

Szép napokat Nektek! Puszi!
 

Sziasztok!
Most pótoltam a képeket, + beteszek még párat ide a végére:)! 

Levike vetetett velünk egy kölyök pezsgőt, amit csak hétvégén bonthatott ki. Már nagyon várta a szombatot:)! Annyira örült neki, hogy koccintani sem volt ideje:D!

Egy újabb kép, ami az imádatot bizonyítja:)!

Az ajándékomnak az egész család örült:)! 
"-Anya! Ez egy kukker???"
- Nem. Ez egy kukta.
"-Ez egy KUKAAAA????" 
:D
Kibontás után már csak vicces tükörnek látták:)!

Levi játékai is mászásra ösztönzik Enikőt, folyton ott akar lenni a Tesónál!

Encusunk annyira más, mint Levi. Sokkal nyughatatlanabb és mozgékonyabb. Levinek egy éves koráig nem kellett "felültetnem" a babakocsit, nyugodtan feküdt benne háton, onnan nézelődött, vagy aludt. Enikőnk folyton csücsülni akar, ha fektetem, akkor meg forog, pörög benne. Legtöbbször hasra fordítva, hátrafelé nézelődik a kis kíváncsifáncsi:)!

Nos, most tényleg búcsúzom!
Kellemes hétvégét Nektek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr93108516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása