Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.07.29.

2011.07.29. 22:31

szerző: Bonci

Sziasztok!

Furcsa, ugye? Megint írok, mert megint van írnivalóm:)! 

Reggel tudjátok, mit vettem észre? Levike tiszta apja!!! :D Ezt már sokszor megállapítottátok, tudom, és én is. De ma ledöbbentem. Ugyanis Levike az én ágyamba bújt be reggel és Apával lustizott. Amikor felkeltek, mentem, hogy ablakot nyissak... és azt láttam, hogy még a takaró alól is tök egyformán bújnak ki:D:D:D!

Arra is ma reggel döbbentem rá, hogy napok óta (vagy hetek???) nincs reggeli piknikünk. Egyszerű a magyarázat: Enikő belemászik Levi tányérjába, poharába, ölébe... így fel kellett költöznünk a kanapéra:(. Azért az aranyos, hogy ennyire rajong Leviért! 

Ebéd után Levike kért desszertet:
"-Kéjek patta... patton... pattantott kukojicát? Pattogott... PATTOGATOTT KUKORICÁÁÁÁT!!!"

Enikő ma a fagyizóban nem volt hajlandó lenyalogatni a fagyit az ujjamról...:(. Ellenben a tölcséremre rámozdult, így kapott egy egész tölcsért egyedül és majdnem az egészet megette:D!!! Se babapiskóta, se babakeksz, se háztartási keksz nem kell neki... a tölcsér az jöhet:D! 

Volt is boldog mosoly (illetve vigyor) a kis négyfogútól:)!

Levikém meg egész séta alatt kaszált... rá is szereltette papával a "kaszát" a triciklijére és boldogan dolgozott vele.

Sőt! Meg is szerelte, mikor elromlott:D! Mint a nagyok, úgy feküdt le a földre, és mászott be a "kasza" alá:D!

Hazafelé találkoztunk Eszter babával (és a szüleivel:D), és Levikém megnevettette! Olyan édesek voltak:)! Hangosan kacagott, ahogy Levi a talpát csikizte:)! 

Később Enikő is csatlakozott a rajongókhoz:)! A két kiscsaj csüngött Levikémen:D:D:D!

Vacsinál mondtam Levinek, hogy nagyon ügyesen bicajozott ma, és azért volt ilyen erős, mert megette ebédre a spenótot... Erre Ő:
"-Ügyes vótáj Anya, megdícséjjek, meet megetted ebédje a összes spenótot és eeejős jettéj és eeejősen tuttad tóni a babakocsit." (erős lettél és erősen tudtad tolni..)
:D:D:D

Szép napokat Nektek, jó hétvégét!
Puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr733110759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása