Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.08.01.

2011.08.01. 19:36

szerző: Bonci

Sziasztok!

Ma újabb "nagy" dolog történt velünk:), Enikő tapsolt!!! Igaziból, ahogy kell, egyedül! A hátán feküdt a szobánkban, és nem akart elaludni. Azzal szórakoztatta magát (és engem), hogy a karjaival hadonászott, mígnem egyszer csak egymásra találtak a kezecskék! Onnan kezdve már direkt tapsolt, azóta többször is:)! Tök édes!

Szombaton megérkeztünk Tárkányra, itt fogunk "nyaralni" (ezt az időt nem lehet annak nevezni) pár napig. Enikő megmutatta mamáéknak, hogy milyen ügyesen csinál magának szakállat a habokban:D!

Levikével is történt "nagy" dolog! Amikor megérkeztünk Tárkányra, kérte, hogy:
"-Tiboj! Mossáj nekem kezet!"
- Sámlit nem hozod?
"-Nem kejj nekem sámji, meet nagyja nőttem!!!" - és tényleg!!!! Már feléri a mosdókagylót!!! Egyik szemem sír, a másik nevet:)! Nődögél a Kisfiam, ez jó, de ez azt is jelenti, hogy megint kinőtte a nadrágjait:D! 

Tibor Enciről is azt hitte, hogy hirtelen nagyra nőtt, és pizzával kínálta:D! Enikő tekintete beszédes volt:D:D:D!

Vasárnap elmentünk a Győri bolhapiacra, Levikém profi módon nézelődött, nyalókával a szájában.

Végül kapott egy kis elemlámpát. Nagyon boldog volt vele, este még engem is kihívott az udvarra (mikor már besötétedett), hogy játszunk vele. Én meg vittem a nagy elemlámpát. Levi egyből fifikázott!
"-Úúúúú Anya! Mekkoja ejemjámpád van!!! .... Nézd az enyém milyen szép??? Na??? Csejéjjünk??" (cseréljünk?) A-HAAAA!

Ma reggel, ébredés után a szobánkban sertepertélt. Próbáltam én is kommunikálni vele, de a reggeli kávém előtt ez még nehéz:D:D:D! Egyszer csak így szólt Apucikához:
"-Anya milyen fujin beszéj, ugye???" (furin beszél)

Amíg én a reggelit készítettem, papának mesét kellett olvasnia Levinek. Új kedvence AnnaPetiGergő meséből a Traktor. Természetesen nem hagyta kommentek nélkül a mesét, Gergőke ugyan is csak nézte-nézte a traktorokat, és Levi nem értette:
"-De a Gejgőke méjt nem üj be???"
Aztán rábökött egy rajzra:
"-Úúúúú, ennek a taktojnak tök dujva a kejeke!!!" (tök durva a kereke:D)

Mielőtt leültünk enni, kérdeztem Levitől, hogy mit mondott neki a Tibor telefonban, mikor jön?
"-Én nem tudom, hogy mikó jön. A Tiboj majd eeeehatájozza... megissza a kávéját és akkoj fog jönni!"

Reggeli közben mondtam Neki, hogy délelőtt elmegyünk a Dédikhez bicajjal.
"-Nem anya! A bingám nem jó, csak a taktojom, meet megjavítottam a joncsot." (roncsot)

Amikor a csokis csigát kivégezte (szó szerint úgy nézett ki) a megrágcsált darabokat odatolta Tibi papa elé:
"-Papa! Hagytam Nekes is a kakaós csigámbój! Jeggejizz meg dojsan, hogy ejős jegyéj!" (reggelizz meg gyorsan, hogy erős legyél)

Dédiéknél Levikémhez átjött játszani kis barátnője: Hanna. Hanna hozta a traktorját, Levi meg bicajjal jött, úgyhogy gyorsan cserélniük is kellett! 

Később Dédimama hozott Nekik egy kis kóstolót az ebédből, Ők meg kértek maguknak kis sámlit, és leültek "együtt fajatozni":D! 

Amikor Hanna megunta a falatozást és visszaszaladt bicajozni, Levikém akkor sem hagyta, hogy Barátnője éhezzen! Ment utána és etette:D:D:D!

Aztán ittak is egyet együtt, de előtte természetesen koccintottak!!!

Enikőm is ivott egy nagyot, de Neki Dédimama segített:)!

Délután, az alvás után egyből ki kellett menni traktorozni. A szomszédban Zsuzsa néni épp kint volt, beszédbe elegyedtek. Egyszer csak Levi kérdezte:
"-Szomojú vagy, amiéjt nincsen cicád?"
- De nekem van cicám! - mondta meglepetten Zsuzsa néni!
"-Akkoj bemegyek, megnézem!" - és már pattant is le a trakiról és ment be kézenfogva Zsuzsa nénivel az udvarba:D:D:D ! Nem egy szégyenlős gyerek:D!

Most is kint sertepertél az udvaron. Amíg a levelet írtam, hallottam, hogy füvet is nyírt Tibi papával. És folyamatosan beszél:D! Már a terasz ajtót is be kellett csuknom, mert nem tudtam az írásra figyelni:) !

Szép napot Nektek, puszi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr383117989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása