Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.09.01. - délelőtt

2011.09.01. 10:07

szerző: Bonci

Sziasztok!

Tegnap este akartam Nektek írni, hogy lezárjam az augusztust, és a szeptembert az ovis napokkal kezdjem, de nem volt jó a blog este...:(. Azért most az Ovival kezdem:)!!!

Tegnap este Levikémet úgy fektettem le, hogy halkan megbeszéltük a mai napot. Nem láttam Rajta semmi izgalmat, vagy érdeklődést:(. Ma reggel nagyon édes volt, csendben átjött hozzánk, felmászott az ágyunkra, bebújt közénk és mondta Apucikának, hogy menjünk tévézni:)! Tehát a szokásos módon indult a reggelünk:)! Reggeli helyett Levi csak a pupuváját (krémtúrót) kapta meg, mert az Oviban fog reggelizni.

A kedvenc, traktoros pólóját adtam rá, és mire elindultunk, kicsit már izgatott volt:)! 

A lépcsőházból, míg a liftre vártunk, visszaszaladt Apucikához és Enikőhöz, erősen megölelni Őket és puszit adni, és kiabálta Nekik, hogy "szejetjek Titeket!":)!
Az úton Ő mondta, hogy merre felé menjünk, mert "ajja van az ovi!":)!
Az oviban előbb Gabi nénihez (titkárhoz) kellett mennünk, leadni a papírokat, és visszadni a követ, amit Levi hétfőn elkunyerált Tőle. Mondta Gabi néninek,, hogy "tessék, visszahoztam a bajátságos kövedet!". Gabi néni nagyon aranyos volt, mondta Levinek, hogy mostantól ez a kettőjük köve, és ha szeretne játszani vele, menjen el érte, és megint neki adja pár napra:)!

Innen már Levi mutatta, hogy merre kell menni a csoportjába, és egyre izgatottabb lett. Az előtérben kicsit várni kellett, mert a többi gyereket búcsúztatták a szülők. Amikor beléptünk a terembe, Levi már akart is szaladni, de előbb át kellett öltöznünk. Megkerestük a jelét:)! 

Aztán átvette a szandiját.

Aztán a szandit betette a helyére:)!

És többet nem fotózhattam:(, mert az oviban nem szabad.

Amikor ismét vártunk a szülők mögött arra, hogy bemehessen, már annyira izgatott volt, hogy egy helyben ugrált:)! 
És végre bejutottunk!!! Odamentünk az egyik Óvónénihez, Zsuzsa nénihez, és Levi szólt Neki, hogy "megjöttem!", de sajnos Zsuzsa néni nem hallott az iszonyatos zajtól, amit a többi (főleg síró) gyerek okozott. Végül Levi jó hangosan elkiáltotta magát:
"-Szija Óvónéni, megjöttem!!!"
Na, ezt már meghallotta az Óvónéni és köszönt Levinek, bemutatkoztunk és Levi már szaladt is játszani. Első útja a járműves ládához vitte:)! Ezután én az Óvónénivel beszéltem, és mire visszafordultam, Levi már a szőnyegen térdelt szemben egy kisfiúval és egy teherautóval játszottak. Kétszer is kellett szólnom Neki, hogy jöjjön elköszönni. Odajött, és puszit adott a számra:
"- Szija!" - és már szalad volna vissza.
- Levi, jó kisfiú legyél!
"-Oké, szija!" - és már szalad volna vissza.
- Szót kell fogadni az Óvónéninek!
"-Oké, szija!" - és már szalad volna vissza.
- És szólj az Óvónéninek, ha vécézni kell, vagy szomjas vagy!
"-Oké, szija!" - és már szalad volna vissza.
... végül kapott egy nagy puszit tőlem és már szaladt is vissza a sok síró, cumizó, játszó gyerek közé.

Amikor eljöttem, azt láttam, hogy a többi gyerek fürtökben csüng az Óvó nénin és a daduson, sokan sírnak és többet kérdezték, mikor jön értem anyu?, illetve anyu, ne menj el...
Az én kisfiam a szőnyegen térdelt és jásztott:)! Gyönyörű, okos és nyugodt volt:)! Nagyon büszke vagyok rá!!!

A levelet délután folytatom:)! 

Szép napot Nektek és puszi!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr973194869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2011.09.01. 15:35:14

Sziasztok!
A bejegyzést olvasva egy kicsit pityeregtem, de az örömtől, meghatottságtól és a büszkeségtől: Ovis lett a mi KISUNOKÁNK és nem is akármilyen!
Csak így tovább!!!
Puszi Nektek!

Kláris 2011.09.02. 09:29:54

Reggel mikor indultatok az oviba kepen igazai anyukas vagy :D :D :D es tekintetetben a buszkeseg, boldogsag, ketseg es egy csipetnyi nagy szomorusag :))), hisz Levi baba - ovadoas nagyfiu lett :D! Gratula :) es veled ill veletek orulok :)))! PusziK

Bonci 2011.09.02. 22:20:16

@Kláris:
Köszönjük! Nagy nehezen kibogoztam az elütések közül a mondanivalót is:D!
PuSzilvi:)!

Kláris 2011.09.03. 08:29:50

Igen, észrevettem én is :))) reméltem Te nem fogod :D :D :D, hisz az ember úgy olvas, hogy csak a szó elejét és végét látja meg és ha az jó, akkor elvileg a többi betű nem számít milyen sorrendben van, én sokszor gépelek így a nagy sietségben, bár most igazad van, mivel éreztem én, hogy gond van, próbáltam javítani, csak a törlés nem sikerült túl jól :), így lett megtoldva egy-egy plusz betűvel :)))!PusziK
süti beállítások módosítása