Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.09.10.

2011.09.10. 14:56

szerző: Bonci

Sziasztok!

Levike csütörtök estére elég náthás volt. Folyt az orra, szinte folyamatosan, úgyhogy pénteken nem ment oviba. Elég hamar elkezdődött ez a betegeskedés... azt hittem azért pár hét kell hozzá:)!

Csütörtök éjjel nem sokat aludtunk:(. Levike egész éjjel nyöszörgött és forgolódott. Nem tudtam, hogy rosszat álmodik-e, vagy a betegség miatt. Folyamatosan járkáltam Hozzá, néztem, nem meleg-e, és puszilgattam, hogy megnyugodjon... Nem tudom, mi rosszat álmodhat egy ekkora gyerkőc, de este közölte, hogy szörnyek vannak a lakásban:(. Honnan vesz ilyeneket??? Minden esetre beszórtunk Nekik a láthatatlan varázsporral, úgyhogy kiirtottuk őket... Péntek este is mondta, hogy vannak szörnyek, de megnyugtattam, hogy a varázspor még tart és nincsenek itt. Hol lát, vagy hall Ő ilyeneket? Semmi ilyen mesét nem nézhet! 
Enikő is rosszul aludt csütörtök éjjel, Őt meg szerintünk a fogacskák kínozzák... kibújhatnának végre!

Pénteken reggel Levi segített nekem szendvicset készíteni reggelire. Amikor hozzáláttam volna, hogy felkockázzam katonákká, ahogy szoktam, ijedten szólt rám::
"-Ne vágd ej! Ne vágd ej! Úgy együk, mit a Oviban! Tegyéj já még egy kenyejet!" :D 
Nagyon örültem, hogy így kérte:)! Aztán a kakaó készítésnél is közbe szólt!:
" -A sájga bögjét kéjem! ... Nem azt! ...AZT!!!"
- Miért ezt? Ebbe több fér?
"-Nem, hanem mejt ez a Tibojé!" :)

Reggeli közben nem engedte, hogy én nyissam ki a krémtúrót:
"-Majd én kinyitom a pupuvát! Én ejős taktojos vadok! Ejős taktoj szejejő! ... és szép." :D:D:D (erős traktor szerelő)

Délelőtt volt egy kis dolgom, de megígértem Levinek, ha végzek, mehetünk az ígért narancssárga trakiért. Addig is kérte, hogy a számítógépen nézhessen traktoros videókat... Még segített is!
"-Játod, ezt kejj megnyomni (ENTER GOMB) és induj az MTZ kasza... Milyen szép kasza! Játod? Ilyet kejj venni a Tibojnak!" - nem egyszer látott már ilyen videót:D!

Később elmentünk vásárolni. Sajnos a narancssárga traki elfogyott... Levi kétségbeesetten keresgélt, de nem volt már. Annyira sajnáltam szegényt! Azért meg lehetett vigasztalni, választott egy másikat, egy zöldet, aminek utánfutója van, amin állatokat lehet szállítani. Itthon a kis állatkáit is elő kereste és azokkal játszott vele.

Nem akarta, hogy Encuska elvegye tőle az új játékot, ezért neki is adott egyet:
"-Adok Neki egy pijos takit, meet úgy játom a zől színű nem teccik..." :D Cseles! És ha belegondolok, jó szívű is, mert nem elveszi Tőle, hanem ad helyette másikat:)!

Szokásomhoz híven a konyhában tevékenykedtem, mikor Levi kiabált nekem:
"-ANYA!!! GYEJEEE!!! A Encus ájjdogájj!"
Mire bementem (mert a fényképező gépet gyorsan elővettem) Enikő a földön feküdt, Levi a fejét puszilgatta... aztán bemutatta mi történt:
"-Játod? Itt ájjt! És így ejesett... de megpuszítam és máj nem is síjdogáj! Tessék Encuska, itt a takid!"

Később azért Enikő újra próbálkozott, Levi újra kiabált és képet is sikerült készítenem:)!

Ebédnél Levi szórakoztatta Enikőt. Bebújt az etetőszék alá, és onnan kukuccsozott!

Ébredés után játszott a gesztenye állatkáival, amiket csütörtök este készítettünk. Egyszer csak eszébe jutott valami:
"-Encus vájjáj! (várjál) Mingyá jövök vissza, csak megbeszéjek vajamit a Anyávaj! - kifutott hozzám - Anya! Ha Apa hazajön a munkábój, és én is megjövök a kaszájásbój, akkó csinájunk egy bikát a gesztenyébőj, jó??? Akkoj eszt megbeszétük?"

Délután nem volt túl jó idő, úgyhogy itthon próbáltam játszani velük. Készítettünk egy igazi bunkert:)! Levi nagyon örült neki, ott is uzsonnázott:)! Enikőt is hívta:
"-Gyejje Encus! Bebújunk ide a bunkejbe!"

Nagyon tetszett Neki, hogy ha az "ajtaját" is rácsuktuk és alulról leselkedtem:)! 

Este kibontottuk az új habfürdőt, amit régebben kapott a barátnőméktől:
"-Hmmm! Finom ijjatú ez a habfüjdő! Majd mekköszönnyük Jocinak meg a Dócsinak meg a kisbabájuknak... Kinek hívják a kisbabájukat???"
- Aliz babának.
"- Akkoj mekköszönnyük a Jocinak meg a Dócsinak meg a Ajizbabának..."
Köszönjük Joci, Dolcsi és Aliz baba:D!

Most éjjel már mindkét gyerekünk jól aludt, Encike is csak egyszer volt fent teázni és egyszer enni. Levi végigaludta az éjszakát:)! Ma még folyik az orra, de már sokkal jobban van:)! Úgy tűnik, hétfőn már mehet oviba:)!
Délelőtt Apával sétáltak egy nagyot, ebéd után meg alvás...Encus is, Levi is jó nagyot aludt, most ébredtek fel, szinte egyszerre:). Úgyhogy megyek is:)!

Szép napot és hétvégét Nektek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr823216079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása