Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.11.28.

2011.11.28. 23:00

szerző: Bonci

Sziasztok!

Encuska miatt kicsit átrendeztem a lakást. Pontosabban csak egy-két fiókot, amiket rendszeresen kipakolt:). Így került egy csomó fénykép a nappaliban lévő komódba, majd Enikőnek köszönhetően a földre:). Levi nézegette az egyik képet, amin Anyucika és Apucika még fiatalon látható:).
"-Itt micsinájtok???"
- Puszit adunk egymásnak.
"-Meet Apa eemegy ajja, te meg eemész ejje???"
:) Hát, Levi szerint ezért adnak egymásnak puszit az emberek:)!

----------

Az átrendezés során előkerült Levi kis pónilova: Például (ez a neve). Fel is fújtam Encusnak, hátha játszik vele. Először csak ismerkedtek:)! Lehet, hogy el kell vinnünk egy lovardába? Nagyon profi a kis csaj...

4 7.jpg

Később fel is pattant rá:)! (Illetve felraktam:D)

4 8.jpg

Este Levi is megörült a régi cimborának:)!

"-ANYA! Így szójakoztatom magam, játod??? A jábam a Péjdájujon, a hátam meg a kanapén!" - és mogyorót rágcsálva nézte a mesét:D

4 9.jpg

----------

Eljött hozzánk látogatóba egy barátunk, aki nem mellesleg Olvasóm is:) (üdv!). Levi még csak pici babaként találkozott Vele, így előre elmondtam Neki, hogy Apucikával jön egy vendég. Levike először olyan zavarban volt, hogy alig ismerünk rá, de később felengedett. Addig jutott, hogy fürdés közben egyszer csak elkezdett verseket mondani, meg énekelni, mondta egyiket a másik után és alig akarta abbahagyni:)! 
És természetesen a meseolvasást már Laci sem úszta meg:)!

4 10.jpg

----------

Pénteken Levi segített nekem reggelit készíteni. Épp Apucika kakaójához melegítettem a tejet a mikróban, mikor Levire nagyon rátört az éhség és a türelmetlenség:D
"-Mikoj süj máj meg a Apa pohaja???" (Mikor sül már meg Apa pohara?)

-----------

A hétvégét a kis családom tőlem külön töltötte, így mások képeit nézegettem én is, azok közül szemezgettem Nektek!

Tárkányon Levikét a fenyőágakkal feldíszített lakás várta, és a sok-sok dísz, amit ki kellett helyeznie:)! Nem kellett kérlelni, szinte azonnal nekilátott:

4 6.jpg

Később székre állt, majd létrára. Díszítés közben még Enikőt is szórakoztatta:).

4 5.jpg

Vacsorára fánk volt. Enikő is lelkesen majszolta. Nem tudom, ehhez mennyi köze volt a fánknak és mennyi imádott Tiborjának:):):)!

4 4.jpg

Encus a járókában sem unatkozott, Tibi papával beszélgetett.

4 3.jpg

Az esti mesét Tibor szolgáltatta:D:D:D!

4 2.jpg

Levinek megérkezett a Mikulás ajándéka is Tárkányra. Meg is kérte Apát:
"-Apucika! Fényképezzéj je a intejnetje!"
Úgyhogy ezt a képet Levi küldi Nektek!!!

4 1.jpg

Vasárnap délután hazatért a családom. Nagyon vártam Őket. Levike megdobogtatta a kis szívemet, mikor belépett a lakásba és felkiáltott:

"-Hmmmmmmm..... mi ez a finom szag??? ... MÉZESKAJÁCS????" :)

4 11.jpg

És neki is látott elpusztítani:)!

Amikor tele lett a pocakja, megjegyezte:
"-Én is akajtam neked segíteni..." - úgyhogy lesz még idén mézeskalács:D! Főleg, hogy a mostaniból már alig van:)! Pedig még ki sem díszítettem:D!!!

--------

A levél végére pedig a mai jó hírt tartogattam: megvan Levi NYOLCADIK aranyérme!!! Azért kapta, mert az oviban, a torna teremben odafigyelt Zsuzsa nénire:)! Ennyi elég az aranyéremhez és Anyucika öröméhez:)!

Szép napokat Nektek, puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr863420033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tünci89 2011.11.29. 21:56:48

Sziasztok!
Hihetetlen, hogy milyen régóta van és milyen régóta olvasom a blogot.... Ez Példáulnál tudatosult bennem, mert eszembe jutott a story Levivel! :) Póniló->PL->Például!!! :D jól emlékszem??? :D Most pedig Encus megörökölte. :) Nem lehet betelni a gyerekekkel!Gyönyörűek és nagyon ügyesek!
Puszi Nektek!

Bonci 2011.11.29. 22:44:48

@Tünci89:
Szia Timcsi:)!
Nagyon örülök, hogy ilyen "öreg" olvasóm vagy:)! Bizony, jól emlékszel a PóniLó
elnevezésére:)!
És arról, hogy milyen ügyes Levikénk, a mai bejegyzésemben ismét meggyőződhetsz:),
büszkén reklámozom:)!
Puszi!!!
süti beállítások módosítása