Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2011.12.03.

2011.12.03. 15:06

szerző: Bonci

Sziasztok!

Enikőnk egyedül eszik:)! Annyira örülök, olyan édes! Tegnap este virsli volt és felkarikáztam Neki és zsömlét is kockáztam mellé. Adogatom Neki a katonákat, de nem fogadja el, csak nyújtogatja a kezét... elétettem a tányért és egyedül megevett mindent:)! Utána még egy pudingot is megevett - bár ezt már én adtam Neki:).

Ezen felbuzdulva ma reggel már nem szendvicset csináltam Neki, hanem pici falatkákat:

8 21.jpg

Evett is rendesen, de a vége felé már unta, hogy anya minden falatot megörökít:) és erősen grimaszolt a fényképezőgépnek:D:D:D

8 20.jpg

A reggelit le kell mozogni, így lovagoltak egyet a gyerekek:D

8 19.jpg

A nap többi részében Levivel mézeskalácsot sütöttünk, mert elfogyott, amit egy hete készítettem (mintegy 110 darab:D). Az én ügyes kisfiam nem okozott csalódást, VÉGIG ott volt velem és segített!

Morzsoltuk a lisztet a vajjal:

8 18.jpg

Reszelte a narancs héját. (Ez egy új találmányom és isteni lesz tőle a mézeskalács!)

8 17.jpg

Felverte a tojást:)

8 16.jpg

"Anya! Nézd milyen majicskás jett a kezem!" - maricskás: maricskáltuk a tésztát:)

8 15.jpg

"Mekkóstojom, finom-e..." - a sütés sterilizálta:D

8 14.jpg

Amikor összegyúrtuk a tésztát, hagytam, hogy "Ő fejezze be":
"-Nézzed milyen kémes jett? A Téjapó játtya milyen mézeskajácsot majicskázok, ugye?" - végre! Már napok óta nem beszélt a Télapóról! :D

Nyújtott:

8 13.jpg

Saját süniket készített. Nem segítettem!!! Szemeket is tett nekik, méghozzá kettőt, mert a süniknek két szeme van ám... van szájuk is, de nem volt annyi cukrom:D!

8 12.jpg

A szarvasokat is Neki kellett kiszaggatni, mert, ha nem tudnánk, Neki az a kedvenc ájjata... (állata) :D

8 11.jpg

A csillagok közepébe Levi rakott csokigyöngyöt...

8 10.jpg

Azt hiszem idén is nagy sikert aratunk a mézeskalácskáinkkal! Sokkal finomabb így, hogy Levi ennyit segített!!!

Szép napokat Nektek, puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr803434192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lizocska 2011.12.03. 22:13:09

Te is ügyes vagy, Szilvia, de Levi FANTASZTIKUS!
Kérhetném azt a sünit, amelyik a fenekén viseli mindkét szemét? Az a legédibb!!! :-)) Na persze csak akkor, ha a mi kis önálló Encus babánk még nem "pusztította" el!
Puszi Nektek!

Bonci 2011.12.04. 00:06:14

@Lizocska:
Szia ErzsiMama!
Persze, hogy a Tiéd lehet! Még válogathatsz is, mert több is hátra felé néz:D! Encus elől biztonságban voltak, csak azt pusztította, amit megkapott:)!
Puszi!
süti beállítások módosítása