Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Sziasztok!

Tegnap (!!!) Apucika fotózott engem a gyerekekkel, így ma ezzel kezdeném a blogot!

Két kis gyönyörűségemmel:

7 07.jpg

Encussal

7 08.jpg

Levivel

7 06.jpg

Egyik nap Levivel sütit sütöttünk: pontosabban Ő készítette, én meg a keze alá dolgoztam. Este boldogan vitte a kis sütikéit Erzsi mamáékhoz.

7 04.jpg

Mamáéknál Enikő megvizsgálta a bébi kori fényképeket:)

7 03.jpg

Este hazafelé felhívta a figyelmünket arra, hogy a hold most nem "kifji-hojdacska", hanem "hambujgej-hojdacska" :D!

Amikor kijövünk az oviból, mindig megkérdezem Levit, hogy merre menjünk haza? Egyik nap édes választ kaptam:
"-Háát, sétájhatunk. Kejj egy kicsit jevegőznöm. Enikőnek is jót tesz a jevegőzés..."
Hazaérve megkérdezte:
"-Jót jevegőztünk?"
:D

Egyébként minden nap Levi segít tolni a babakocsit, volt, hogy végig Ő tolta Encit. Közben néha pacsiznak is egyet:D

7 02.jpg

Szeretném azt is megmutatni, hogy Levi mennyire örül, amikor Apucika hazaér:)

7 10.jpg

És van valami, ami kicsit nem tetszik nekünk, mégpedig az ékszereimért való rajongása... de azért édes!

7 05.jpg

Ma délelőtt takarítottam itthon, és a porszívózás és felmosás idejére Enikőt betettem a járókába. Először szépen játszott. Aztán láttam, hogy kukuccsosat játszik (egyedül) a textilpelussal... aztán hallottam, hogy hortyog:D!

7 09.jpg

Enikőről még le kell írnom, hogy Levi hiányzik neki, mikor oviban van:(. Az elmúlt 3 hétben végig együtt voltak (sajnos betegség miatt) és sokat játszottak együtt! Egyre több mindent csinálnak, úgy örülünk neki! Hétfőn reggeli után valahogy szóba hoztam Levit (folyamatosan társalgok Enikővel:D) erre Encike felült, elkomolyodott... körülnézett a konyhában és kimászott az étkezőbe... nézelődött, bement a hálóba... annyira látszott rajta, hogy leesett Neki, hogy hol is van a Tesó??? Valami hangutánzó módon már meg is nevezi Levit, de mindig mást mond: Be-vi, Te-ji, Te-ti, Ve-vii... de Ő az egyetlen, akit próbál megnevezni:)! Meg magát: Ha a tükörbe néz, mondogatja, hogy Baba! :D És szépen köszön: Pápá.

A következő videót hétvégén rögzítettük. Nem hittünk a szemünknek. Enikő nem volt hajlandó vacsorázni! Levi oldotta meg a helyzetet:)!

"Úgy játom, máj tátog a fecskefióka!!!"

A végére tartogattam az új kedvenc képeimet:). Az újon van a hangsúly:)!
Enikő, amikor este hazaértem, mosolyogva, de lefagyva nézett rám percekig!

7 01.jpg

Aztán egyszer csak kérte, hogy hozzám jöhessen és ölelt, de még mindig csodálkozva nézett:)!

7 11.jpg

Levike közölte, "Nekem jój teccik a hajad!" :D

7 12.jpg

Bizony:), Anyucika hosszú hetek vívódása után rászánta magát a hajvágásra:). Este, altatáskor Levike odafordult hozzám, megsimogatta az arcom és azt mondta: "Szejetjek Anyucika!" .... és beletúrt a hajamba:)! Imádom.

Szép napokat Nektek, puszi!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr113538220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizsutündér 2012.01.12. 08:24:59

Enikő napról-napra szebb! Levi egyre cserfesebb! Te meg jól tudsz titkot tartani, én meg nagyon feledékeny lettem :-)Mintha már említetted volna, hogy ilyen terveid vannak, de látod jó embernek mondtad el, el is felejtettem, így most nagyon meglepődtem. Nekem tetszik a hajad!!! Tök vagány új Anyucika lett belőled!!! Puszi

Lizocska 2012.01.12. 08:25:59

Megzabálom Őket!!! Ez az etetős videó CSÚCS! De a hajad sem kutya, jó ötlet volt, nagyon jól áll (szerintem)!

Bonci 2012.01.12. 08:28:33

@Bizsutündér: @Lizocska:
Köszönöm, köszönjük:)!
A titkot nem volt nehéz tartani, mert szinte az utolsó pillanatig vaciláltam:)!
Puszi

Erika_Csonka 2012.01.12. 10:07:31

Már nagyon vártam az "új fejezetet" a Nagy család életéből. Nagyon jó volt megint olvasni titeket. Hát a videón behaltam :) Hihetetlen hogy milyen szeretet van a két gyerek között :)) És hogy csak Levitől fogadta el az ennivalót az Enci hát szóhoz se jutok és itt is megjegyezném hogy nagyon klassz lett a hajad. Pussz nektek

Kláris 2012.01.13. 08:30:27

Nem hiába Encus csajszis csaj :))) ... egyébként csatlakozom Enikő és Levente után, coool az új frízkód :D!
De mi most nem vagyunk egy hullámhosszon, hisz én meg most növesztem 2év után vagy több :)))? hmmm ki emlékszik :D, de lehet csak nyárig... PusziK

Ywetta 2012.01.18. 08:34:27

Sziasztok Nagy család!
Big like az új frizurádhoz!!! Sokkal jobb, nőiesebb, mint hosszan!!!Tényleg olyan anyucikás! :) Nagyon jól áll!!

A kis kis angyalkát meg mindig fényezem, akárhányszor írok! :) De most sem hagyhatom ki! Egyszerűen TÜNDÉRIEK! :)

Puszi

Ywetta 2012.01.18. 08:42:17

Azt akartam írni, hogy a két kis angyalkát.... :D

Bonci 2012.01.18. 08:49:47

@Ywetta:
Köszi-köszi-köszi:D:D:D
Puszi!
süti beállítások módosítása