Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Híreink - 2010.07.07.

2010.07.08. 00:00

szerző: Bonci

Sziasztok!

Na, ez már egy teljesen aktuális levél és fotó... remélem azt is sikerül felraknom:)! Nem olyan egyszerű még nekem ezt kezelni, főleg, hogy már késő van!

Szóval: Holnap már betöltöm a 25. hetet Enikővel (ez már a hatodik hónapot jelenti:-)). Pénteken megyek megint a Dokimhoz és nagyon izgulok, hogy nehogy azt mondja, hát, ez a Kislány megkukacosodott... Milyen az élet, ugye? Levinél folyton azon izgultam, hogy biztos ott legyen a kis kukac, most meg...

Enikővel egyébként minden máshogy zajlik, mint annó Levivel. Állandóan mocorog! Most már nap közben is érzem, és a hasam egész felületén! Levi csak egy-egy ponton rugdosott. Most szinte az egész kis testet érzem a pocakban, ahogy megfeszíti magát, kavar a kis kezeivel, pörög-forog odabent! Imád a belső szerveimmel játszani:(, focista lesz, vagy boxoló... Szereti, ha jókat eszek:), bár most nagyon visszafogott vagyok, igyekszem nem annyit hízni, mint Levivel. És jó Kislány, semmi kaját nem kellett iktatnom az étrendemből! Ehetek káposztát, almát, kelt-tésztát, és az összes kedvenc zöldségemet! (Csak fagyit nem:(, bár ezt az Orvosom tiltja, nem Encus...)

De, hogy Leviről is írjak: IMÁDNI VALÓ! Kezd beindulni a beszélőkéje! Fogok csinálni egy "aranyköpések" kategóriát is, csak még nem tudom, hogyan kell...

Már be is szólogat nekem:-) : mikor kifestettem a körmömet bordóra, nézegeti-nézegeti, kérdezem:

-Mi az Kicsim? 

-Anya kömöje...

-És mi van rajta? - én a virágra kérdeztem rá, ehelyett Ő:

-KOSZ!

Hát, ennyit a fáradságos munkámról! 

Levi egyre önállóbb, már egész jól eszik egyedül, sőt, van, hogy nem is enged segíteni. Amire nagyon büszke vagyok, hogy elpakolja a játékait, ha megkérem! De nem ám csak behordja a szobájába, hanem vissza a polcra, meg a játékos ládába, a helyére mindent! És mindent megköszön:), még a reggeli-ebéd-vacsorát is:)! Ha meg eljövünk valahonnan, azt mondja: köszönöm a vedéjátást! :-) Pedig ezt nem mi tanítottuk Neki! Elles, elhallgat mindent, aztán a legváratlanabb pillanatban és helyzetben használja! 

A héten már be is égetett nyilvánosság előtt:)! A piacon álltam sorba lángosért, mondtam Neki, hogy mehet játszani a játszóházba addig, de figyelni fogom! Ki is nézett rendszeresen az ablakon és kiabálta, hogy ANYUCIKA!!!, (persze az én mellem dagadt a büszkeségtől, hogy a Kisfiam így hív!), erre egyszer csak azt kiálltja: ANYUCIKA KAKIJOK!!! És kakilt is, ott a lángososnál, ahol kb 20 ember ette az ebédjét... siethetteünk haza! (Szerencse, hogy még volt rajta pelus.)

Szóval, nem unalmas az életünk, de egy panaszom nincs! Annyira élvezem ezt az egészet, hogy most jöttem rá, én arra születtem, hogy Családanya legyek! Imádom a napom minden pillanatát, onnan kezdve, hogy reggel Levi beront hozzám a szobába, felmászik az ágyunkra és ledózerol, miközben kiabálja, hogy "Anyucika ébesztő!!!" és nyom egy nagy puszit az arcomra, egész addig, hogy este elolvasom a mesét, kijövök, és az suttogja utánam, "oké, jój ajszok!".

... legyen ez a végszó, most én is megyek jót aludni, mert mindjárt holnap van!

Remélem örömötökre szolgál a BLOGom:), várom a visszajelzéseket, tanácsokat, segítséget.

Szép napokat Nektek, puszi!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anyucika.blog.hu/api/trackback/id/tr332137383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bizsutündér 2010.07.08. 09:16:14

Nagyon tetszik! Igaz, hogy szóban és általában személyesen is látom, hallom a történteket, de azért mindig olvasom majd a BLOGodat :-)

Facsi 2010.07.08. 10:58:57

Sok ilyen bejegyzést kíván Levi és Enikő apukája, csak így tovább!

Tünci89 2010.07.08. 11:17:51

Szia Szilvike!
Végigolvastam az összes irományodat és közben olvadoztam...Jó látni(olvasni), hogy ilyen kiegyensúlyozott és boldog kismama/anyuka vagy!És nem véletlen, hogy Levi is ilyen tündéri kisfiú!
Sok boldogságot Nektek!Pusza

U.i.:Már alig várom, hogy olvassam a következő levelet itt a blogodban...

Aszteva 2010.07.08. 12:26:22

Szia Szilvi!
Nagyon jó ez blog! Nekem nagyon tetszik! Mindig is szívesen olvastam írásaidat Leviről is! Puszi!

Bonci 2010.07.08. 13:16:23

Sziasztok! Nem is reméltem, hogy ilyen hamar kapok hozzászólásokat! KÖSZI!!!
Kérhetek is valamit? Légyszi írjátok alá, mert nem tudom, ki az a Tünci89 és Aszteva... pedig szépeket írtatok:)!!!

Tünci89 2010.07.08. 13:19:08

Bocs, erre nem is gondoltam!! :) Tünci89=Zsédely Tímea (mivel a Timi név már foglalt volt... :S)

Bonci 2010.07.08. 13:26:50

@Tünci89: JAJJJJJJJ! Hát gondolhattam volna, hogy Te vagy a RAJONGÓ! Örülök Neked, puszi!

JNMoncsi 2010.07.08. 20:43:08

Szia Szilvi!

Nagyon jó! Abba ne merd hagyni az írást! :)
Szeptemberben megjelenik a könyvem a hasonló babanews-os levelekből. Neked is ki kéne adatnod a Tieidet! :)
Szedd össze őket egy word-be és keresd fel a kiadót! Ha érdekel szólj megadom az elérhetőségeiket.
Puszi és így tovább!!!! :))

Juhász-Nagy Moncsi :)

Kláris 2010.07.14. 11:11:52

Szia Szilvike :) és Sziasztok "Anyucika blog" olvasok,

Jujjj,de jó :)... már milyen nagy a pocid a képen:)! Nekem, aki ugye 5 héttel van mögötted még kis picuri, de már nekem is nődögél :) na, ennyit rólam :)!
Egyetértek Tünci89 hozzászólásával, hisz én is mindig ezt mondtam Neked és anno nagy élvezettel olvastam a blog előtti iwiw-es történeteket is, ígyhát hajrá :)!
Ez maradjon köztünk :), de nem semmi, hogy mire nincs időd :) le a kalappal!

Folyt. köv. ...

PusziK

Bonci 2010.07.14. 21:05:02

@brecsike: Köszönjük Edina! Bizony, nagyon rég beszéltünk, és nemsoká itt a következő Sziget... és én nem mehetek már ki:(! De Téged bármikor szívesen látunk, ha saját Levitek nem ér rá és Levizni szeretnél:)! Örülnénk a látogatásodnak! Csak hívj! PUSZI!
süti beállítások módosítása