Anyucika

Kedves Olvasók! Ez a blog nem építő jellegű... csak egy édesanya történetei imádott gyerekeiről! Szeretettel Nektek!

Videó-2010.08.04. - Mókuska:)

2010.08.05. 23:42

szerző: Bonci

Nos, aki nem ismerné (vagy értené:D) annak itt a szöveg:

Mókuska, mókuska, felmászott a fára!
Leesett, leesett, kitörött a lába!
Doktorbácsi, mit visz a kosárban?
Orvosságot, a Mókuska lábára!

5 komment

Híreink - 2010.08.05.

2010.08.05. 16:33

Sziasztok!

Újabb két nap telt el... :(, szalad az idő!
Tegnap sajnos hittünk a meteorológiának, és nem mertünk kirándulni, hátha esni fog... nem esett, sőt gyönyörű kiránduló idő volt. Mi kirándultunk a győri Merto és Tesco áruházakba... azért az sem volt rossz, vásárolgattunk Levinek és Encinek! Levi kapott új gumicsizmát, aminek nagy hasznát vesszük télen-nyáron, Enci pedig kapott 16-os méretű balerina cipőt:)!!! Imádok lány ruhákat venni... Levikémnek is több, mint sok ruhája volt-van-lesz, úgyhogy már én is rettegek Enci ruhatárától:)!!! Új lakás kéne... :)! (Új bőröndünk már van;)!)
Levi a shoppingolásban annyira kipurcant, hogy majdnem 4 órát aludt! Marcival feltaláltuk magunkat, színes papírból kreatívkodtunk néhány képet a tárkányi gyerekszobába! Én nagyon büszke vagyok rájuk, nagyon tetszenek! Már csak keretek kellenek és mehetnek a helyükre!
Ma már nem hallgattunk időjárás jelentést, reggel nekivágtunk a tervezett útnak. A kisbéri piacon "Döncinél" reggeliztünk sült kolbászt (nyami volt, mindenki belakott!). Aztán vettem Levinek "viggojós" szandit is (ez már a negyedik pár, mert mindig abban akar lenni), itt vicces volt, hogy az árus fiú egész addig tegezett, míg ki nem jött a pult mögül, és meg nem látta tetemes méretemet:)! Úgy látszik, a fejem még fiatal:D!
Utána elmentünk Pannonhalmára, megnéztük az Apátságot.
Jól meglépcsőztettek...

Kb egy órás idegenvezetős út volt, nagyon szép! Levikénk nagyon aranyos és jól nevelt volt... Időnként hangosabban beszélt, mint kellett volna, pl. közölte a Csoporttal, hogy "Azt montta a néni, mehetünk tovább!", vagy, amikor mondtam Neki, hogy itt nem szabad beszélgetni, az Idegenvezető mondandója után "jelezte" édi babahangján, hogy "Csak a néni meg a bácsi beszéj hangosan, én csak suttogok!" Persze a suttogásába beleremegtek a több száz éves üvegek...:)!
A túra végén Levikénk még levezette a fölös energiáit, és párszor körbefutott egy fát:), aztán még kunyerált Marci fagyijából is... a kis élelmes!

Facsi javaslatára kerestünk Pannonhalmán egy éttermet, és ott ebédeltünk. Levi szó szerint kinézte Marci szájából a levest:)!
Kinéz... Kunyiz... Kap!

Aztán, mikor feltűnt az egyik pincér a közelünkben, köszönt Neki, hogy "Szijja!", a Pincér meg vissza, hogy "szia!". Erre az én nagyon jól nevelt kisfiam: "Kéjjük a nyamit!!!" :):):)... égő, de aranyos volt!
Hazafelé megint egy K.O. alvás következett, most ébred csak fel:)! Már valahol Marcit ugráltatja...:)!
Na, további szép napot Nektek, puszi!

Ui.: Képek megint csak este lesznek...

Nos, a képek itt vannak! Van bónusz is, ugyanis a programunk még alakult: Facsi és Marci motoroztak egyet, Marci édi volt a kölcsön ruhákban:)!

Aztán még el akarok dicsekedni azzal, hogy már tudok igazi amerikai palacsintát sütni!!! Már régi vágyam a filmekből kinézett (és megkívánt) palacsinta receptje, most ez a vágy extra módon beteljesült, ugyanis kaptam egy "mosolygós" palacsinta sütőt Amerikából, a hozzá való recepttel (amit már sikerült is tökélyre fejlesztenem magyar hozzávalókból). Eddig mindenki kedvence lett, remélem eztán is mindenkinek ízleni fog, akinek sütök!

Figyeljétek a mosolyokat a sütőben:) ! Nagyon tetszik!!!

Most pedig stílusosan búcsúzom, és megyek aludni! Jó éjt!!!

2 komment

Híreink - 2010.08.03.

2010.08.03. 15:20

Sziasztok!

A nyaralás második napja is eseménydús, pedig csak az ebéd-utánnál tartunk:)!
Ma reggel felkerekedett a család és elmentünk a Győri állatkertbe. Nagyon szép és nyugis hely, ajánlom, aki erre lakik! Nekünk legalábbis nagyon tetszett.
Levi először idegenkedett az állatoktól, de a végére elég sokat megetetett. Próbálkozott még a zsiráffal is:), tök cuki volt a kicsi emberke az óriás állat előtt:)!
Levi eteti:

Levi etetne, Túrista gyerek belóg:)

Etettünk kismajmokat is, lepotyogott ringló-szilvával:) Azt nagyon élveztük:), pont ki tudták dugni a kezüket a rácson, és a kicsi szilvát pont vissza tudták húzni:)! Levi csak úgy adogatta nekik!
Levi és a Makik:

A szarvast még bíztatta is, annyira édes volt: "Szavas gyeje ide! Itt van a nyami a keszembe!" (Szarvas, gyere ide, itt van a nyami a kezemben!) és tolta be a rácson a faleveleket:)!
Gyeje ide!

A nyaralásra való tekintettel, még egy nyalókát is kapott (máskor nem nagyon díjjazzuk, ha cukorba áztatja a gyönyörű kis fogacskáit...:)), Apa megnyugtatására ráadásul "joghurtosat"!!! Meg is állapítottam, hogy bennem valószínűleg több a joghurt, mert én legalább reggelire ettem egyet... de Levi nagyon odáig volt érte:), el nem engedte! Egyszer még hasra is esett jártában-keltében, inkább lefejelte a betont, de a nyalókát magasba tartotta a földön hasalva is, nehogy elvegyük, mert koszos lett:):):)! Amikor megkapta, leült és nyalogatta, és mondta csak úgy Magának, hogy "Jajj de jó, finom!!!" Ezen kívül is elesett, egymás után kétszer is:), először, mert nagyon sietett játszani, másodszor meg azért, mert miközben nagyon sietett játszani, porolta a kezeit és elvesztette az egyensúlyát:)! Szegénykém, le is horzsolta az arcát, tiszta piros az orra teteje, alja, és a szája széle... de így is tök cuki-fiú:)!
Indulás:

Hazafelé a Nyami-Mekiben ebédeltünk, Levi evett a legtovább, úgyhogy jól megtömte a bendőjét:) , nem is kellett sokáig altatni:) !

Na, pusszantás!!!
Ui.: Encussal 29 hetesen:)

4 komment

Híreink - 2010.08.02

2010.08.02. 19:03

Sziasztok!

Végre megkezdődött a nyaralásunk! Itt van az egész kis-Család Tárkányon. kiegészülve egy "kölcsön" gyerekkel: Marcival. Az első programunk a Strand volt:)! Bár, mint Levi a kocsiban megjegyezte, "Nem Standda megyünk, hanem tandda!!!" (Nem Strandra megyünk, hanem tadra - mert próbáltuk Vele helyesen kimondatni:)). Levi NAGYON élvezte! Biztos minden szülő tudja, hogy a gyereket nem lehet kihívni a vízből, ki kell hozni, ha már kékül:)! Levi is ilyen normális gyerek:) ! Szegény Marcit agyon nyúzta, én már attól félek, hogy Marci hazatelefonál, hogy haza akar menni! Még egy nap és úszóhártyájuk lesz!
Kisvidrák:

Szerencsémre evés után sikerült Levit elaltatnom, így sokáig tudtunk maradni.
KO-Baby
Apa és Marci még csúszdázhattak is, Levi meg ugrált örömében, mikor Ők kerültek sorra, és megtapsolta Őket, mikor kijöttek a medencéből:)!
Fagyiztunk is, Levi életében először kapott egy egész gombócot. Nem hatotta meg túlságosan, kicsit nyalogatta, aztán nekem adta. Pálcikát mártogattam bele, úgy már jóízűen ette.
És az én fiam, akinél napi egy kakinak örülünk, bizony ott kettőt is nyomott... szerencsére az úszópelusba...
Ja, és azzal is el kell dicsekednem, hogy Levi egy hete nem látott, emlegetett, vagy hiányolt CUMIT!!! Ez annyira egyszerűen zajlott, hogy el sem akarom hinni. Egyik délutáni alvásnál elfelejtettem adni Neki, és annyira fáradt volt, hogy simán elaludt nélküle. Estére már direkt nem adtunk Neki, meg azóta sem. Nem is keresi... mondjuk "cumizik", mert most, hogy ilyen meleg van, megint rengeteget iszik, főleg cumisüvegből, de a konkrét cumikat már elraktam:):):)! Bár a pelus elhagyása menne ilyen egyszerűen!

Enikőnek is tetszett a gyerekzsivaj, sokat mászkált a Pocakban:), nem győztem wc-re járni:). Egyébként továbbra is állítom, hogy tök máshogy nézek ki, mint anno Levivel. Szerintem sokkal nagyobb vagyok, pedig annyira igyekszem visszavenni az étvágyamból! Bár ez nagyon nehéz, mert Encinek MINDEN ízlik!!! És folyamatosan... A fagyi az egyetlen (meg az édesség és sütik), amire nemet tudok mondani. Meg a kenyér, de azért reggelire azt még eszek. Azért fagyizok is, 5-6 naponta. A súlyom szépen alakul, de most nem szeretnék annyira felhízni, mint Levivel, most sokkal nehezebbnek érzem magam, meg a Pocakot is. Egyenlőre minden a terveim szerint alakult, de most jön a neheze, az utolsó 2,5 hónap. Merthogy már a 29. hetemet töltöm Encivel.
Elöl labda, hátul labda:

Na, abbahagyom, mert azt hiszem jobban elfáradtam, mint Levi, mert Őt most is folyamatosan hallom, még az udvaron kavar:)! Engem meg hívogat az ágyikó.... :)!